小菲菲俠自煮樂

01 2月, 2010

可能騙局

騙徒無處不在,騙局隨時發生,騙徒嘅最終目的不外乎「利益」


而唯一可以令騙徒得手嘅原因就係我啲嘅「貪念」


早幾日就開始陸續收到所謂「送貨」嘅短訊,一來我同依間公司無任何商業聯絡,二來依類公司嘅電話顯示又點會咁古怪,所以收到短訊之後唔洗一秒已自動將佢歸類為白撞。


亦都無再理會。


點知頭先真係有人打嚟電話


男:「你好,送電話嚟」


我:「你邊間公司」


男:「我電XXX公司㗎」


男:「請問準備好合約內嘅錢未咧」


我:「準備咩錢」(清楚,冷靜嘅聲音」


男:「合約內嘅錢」


我:「因咩事送電話」(聲音開始強硬)


男:開始遲疑,可能諗緊,依個人睇怕唔好落塔


男:你係咪XXX


我:唔知


男:對唔住,打錯佐



如果我聽到有人要送電話嚟俾我,我表現嘅態度係唔明白而又好慌張,進而好奇地問係咩型號電話,同埋我要俾所謂合約內嘅幾錢的話,可能騙徒就開始佢啲嘅方法,套取我嘅地址,然後進行下一步直接行騙手法。


係打錯電話,定係一個騙局,我不得而知,但係令人覺得擔心嘅係,騙徒由早幾日就開始佈定局,先發幾個短訊嚟,然後再用進一步打電話嚟嘅方法,若是社會經驗少,或者生起貪念者,或者真係有人會上當都未定。


因此將頭先嘅經過寫出嚟,俾大家一個提醒,其中可能存在的一個騙局。


 


我自己就親身經歷過幾次騙徒意圖向我行騙嘅事件,發現其中一個必然嘅現象,多數行騙者,為掩飾佢行騙過程中嘅心虛同膽怯,多數會用非常多嘅話語去同你喋喋不休無關緊要嘅其它事情。


所以無論是任何交易進行的過程中,如果發現對方眼神閃爍,講好多廢話嘅時候,我通常會提起十萬分精神,無實際把握嘅時候,通常索性少賺啲,取消交易,避免損失。


 


 


沒有留言:

張貼留言