小菲菲俠自煮樂

05 2月, 2010

自製茶果---菠蘿茶果、椰蓉茶果

蒸椰蓉糕,我屋企嘅叫法,好突然先醒起,出邊啲人咪係叫佢「茶果」嘅果一樣嘢囉~~~


阿媽刨佐新鮮椰蓉俾我,所以今日就整佐幾個茶果仔做早餐食。


整茶果其實真係唔係好難,我三幾下就整好十幾隻啦。


睇下,新鮮蒸好嘅茶果~~~


白色就係純糯米粉,紫色係溝佐黑糯米粉,黃色係加佐菠蘿香油


阿媽整,總會加埋斑蘭精,整到翠綠色,好靚㗎~~



睇下我點樣用半個鐘就整好個茶果仔啦~~~


首先將幾塊棕葉烚一烚軟身,因為我無買到蕉葉,所以就用屋企凈抵有嘅幾塊棕葉代替,效果一樣咁清香㗎~~~



然後將烚軟嘅棕葉煎成一個個略圓形,上邊抹少少油待用。



餡我係早一晚提早整好嘅。


係街市買佐磅青島烤花生,直接就係好香脆嘅原味花生嚟,將花生舂碎,然後同略炒過嘅新鮮椰蓉撈勻,再加黑糖俾個甜味。


(椰蓉阿媽用少少黑糖同少少椰漿再炒一炒,咁樣嘅椰蓉食起上嚟會再香好多㗎)


因為個茶果嘅皮係無味嘅,所以個餡就要俾甜味先會好食。



睇下,阿媽俾佐一包黑糯米粉俾我,佢話無意中買佐依包粉,試整之後發覺口感同味道都非常good喎,咁就買包過我試下。



因為個黑糯米粉一煮熟會好黑,所以阿媽提醒我,要溝白糯米粉入去。


我用佐三分一嘅黑粉,三分二係白糯米粉。


整法好簡單啦,直接衝滾水入去,增加粉嘅張力。(可參考我以前整糯米糍嘅文章,其實依個茶果根本就係糯米糍的另一种整法)



整好個皮,直接咁包餡入去,埋口,放上擦佐油嘅棕葉上



菠蘿油係印尼商店買,都係色素嚟㗎啦,少食應該都無妨瓜(自我安慰)


阿媽都食佐七十幾年啦~~~~



然後,將自己整嘅菠蘿果醬包入去~~~


(強哥係菠蘿怪,我係咁意嘗試下包菠蘿餡入去,佢竟然贊不絕口,不過凍食,又真係幾過癮~~~)



睇下,三種色嘅粉團~~~



三幾下就包好十幾隻啦~~~


包好之後,生茶果表面都要擦少少油落去。


實不相瞞,我都係第一次自己整咋,以前想食都係叫阿媽整,不過睇嚟都幾有天份嘅~~~哈哈哈,整得幾似阿媽整果啲~~~



蒸十分鐘就搞掂~~~~


不過我估唔到嘅係,佢一蒸好,就扁佐落嚟,我預嘅空間唔係好夠,所以有幾個痴埋添,失策~~~不過好彩我表面都有擦少少油,所以好易就分得開。


同埋我整得個皮太薄啦,有幾個蒸好之後爛佐個表皮添,下次整個皮要厚啲先得~~~


睇下,蒸好之後,個色澤即刻走佐出嚟,好靚㗎~~~



 


我最鐘意係椰蓉味,強哥至愛係菠蘿果隻,雖然個皮係薄佐啲,不過都好好味啊,以後想食,可以自己整啦~~~



 


其實雞屎藤茶果,係咪都係類似嘅做法咧?


沒有留言:

張貼留言