小菲菲俠自煮樂

19 2月, 2010

絕不失手之「臘味糯米飯」(食譜)

以前開年飯都會返奶奶度過,其中奶奶必整嘅一味「臘味糯米飯」,係強哥心目中無可替代嘅必食點心。


咁今年無食到奶奶整嘅,唯有老婆頂上,亦都泡制一味「愛心臘味糯米飯」俾佢食啦。


我同阿媽都係糯米怪嚟嘅,凡係糯米嘅嘢都超鐘意食,所以整糯米飯,我屋企絕對有絕招,包無失手。


跟住強嫂,實無走寶。


做法


1,先將糯米,提早一晚浸住水。


因為我係第二日早上整,所以提早一晚浸定水。如果係要晚上煮,咁就早上浸定佢。


我通常會先洗乾淨糯米再浸水。水嘅多寡,視乎糯米嘅量決定。只要保持浸過糯米頭就可以啦。


同埋糯米唔會食水,唔似米飯咁,煮好後會發大好多,糯米煮好後,唔會發大幾多㗎,所以用嘅量要稍多一些,我依次整少少,就用佐三杯嘅糯米。(煮飯嘅杯)



糯米飯,我都係蒸熟㗎。


睇下蒸糯米粉嘅工具。


一塊大蒸碟,一塊係吉之島十蚊店買嘅蒸布。


將蒸佈濕佐水之後,舖係蒸碟上面,底下打個結,因為我唔想蒸嘅時候,啲水跟住佈走上糯米度,變得糯米太濕。



 


2,然後,睇下,個底係好梳汽㗎,就咁將浸佐一晚嘅糯米,直接舖上個蒸碟度,千其唔好落鹽,因為落鹽蒸糯米,啲糯米會斷成一截截㗎,所以就咁,咩都唔洗落,連水都唔洗,就咁,大火蒸「七分鐘」


係啊,蒸七分鐘咋~~~~睇一睇時間,七分鐘之後,開個蓋~~~



3,糯米飯已熟到差不多啦,擺條臘腸入去,然後用手淋少少水係糯米上,大約淋佐一細細碗仔嘅水啦,然後再大火蒸多「八分鐘」,搞掂~~~~


如果鐘意食硬身啲嘅,依步落嘅水就少啲,鐘意腍身啲,可以落水多少少,可以攞少少試食下,試下軟硬程度㗎。


今年買嘅係「美X」嘅臘腸,覺得佢細又細條過人,味又唔夠香,以後都係買返「榮X」嘅好味啲。



 


當當當~~~


三個步驟,合計十五分鐘,糯米飯就蒸好啦~~~~


因為係愛嚟炒嘅,所以我無落得太多水,糯米都係粒粒分明,煙煙韌韌,好有咬口,而且用嘅係新鮮當兆出嘅泰國糯米,絕無舊米嘅臭味,食落非常之一流~~~


睇下,蒸好嘅糯米飯,粒粒分明,絕對唔會痴底㗎~~~



 


糯米飯蒸好,炒嘅過程就好簡單啦。


我準備嘅材料有「臘腸切粒粒、紅蔥頭切碎、叉燒粒粒、一大大匙足料XO醬、少少荽莤」


材料方面悉聽尊便,隨各人喜好,不過臘腸同瑤柱蝦米,可以俾到甘香嘅鮮味,最好不要免去。蔥頭就能夠增加好多香味,通常我都唔會少㗎~~~叉燒係咁巧屋企有,就加埋落去~~~



 


炒法:


1,先爆香乾蔥,爆到有少少焦黃,咁香味先至會出嚟



 


2,倒入臘腸同叉燒炒出油脂。


3,倒入糯米粉,倒入XO醬,落胡椒粉同少少生抽俾味。


 



 


炒勻即可~~~



 


絕不會遜色於街外所售,且自家制作,少油多料,正`~



 


再用XO醬煎多幾塊蘿蔔糕,奶奶整嘅。


今年奶奶買到嘅蘿蔔好甜,又足料,而且粉嘅配料剛剛好,咬落口感好實,又食到蘿蔔味,真係超級正~!~~~


 



 


咁樣一個臘味糯米飯加埋蘿蔔糕嘅早餐,成就佐強哥心目中過年應有嘅傳統與美味~~~



 


要滿足我最最最心愛男人些少嘅願望,何難之有~~~


沒有留言:

張貼留言