小菲菲俠自煮樂

02 2月, 2010

自己刨椰絲

奶奶俾佐一舊自己整嘅魚塊,尋晚就炒佐佢做餸。


雪櫃無乜配料,就簡單地切佐半截甘筍,一扎蔥咁。


調味方面,就用佐蠔油同蒜蓉豆豉俾味。



 


我雖然一早知道整魚餅嘅過程,不過自己一直沒嘗試過,奶奶整魚餅多數會用「膠魚」嚟整,唔洗落粉,整出嚟嘅魚餅係好彈牙㗎,過佐年,我都整一次嚟試下。


 



 


另外用肉碎炒佐個紹菜,好清甜。。。。


尋晚就兩味餸,簡單又好味~~~



-----------------------------------------------------


我話想食椰絲糕,就俾電話叫阿媽整俾我食,點知阿媽調轉頭話「做法你都知啦,自己試學下,以後想食就唔洗靠阿媽了嘛」


所以阿媽就專程送佐自己刨嘅新鮮椰絲過嚟俾我,不過糕點就要靠自己整啦。


新鮮刨好嘅椰絲同市售乾嘅椰絲,味道有天淵之別,食過新鮮椰絲,對於乾嘅椰絲真係無乜興趣。


搵返幾年前影過嘅相,俾大家睇下我屋企刨椰絲嘅工具。


出邊基本上無得賣㗎,依個工具。


係舅父好多年前整俾阿媽嘅。


個形狀係咪好得意咧,好似個龜咁喎。


靈魂係頂果舊刀頭,不銹鋼做嘅,阿媽係香港搵佐好耐都搵唔到,後嚟托印尼嘅親戚寄過嚟,先整到依個工具㗎。


刨嘅時候,人就座係四方形嘅「燈」仔上,然後將椰子放係刀具上旋轉咁刨。



放大嚟睇下,個刨頭就係咁啦。



講個阿媽細個時食椰子嘅故事。


椰子樹通常都好高㗎嘛,咁人仔細細嘅阿媽,有時出去玩到口渴,想食椰子,又唔敢爬得太高,咁點算咧。。。。


講緊係六十幾年前嘅印尼,當時人少車少,所以生活嘅地方,動物同人類都生活得好接近,所以椰子樹上,通常都會有好多馬騮係度玩,咁百厭嘅阿媽,想食椰子嘅時候,就會用石仔去打樹上嘅馬騮,馬騮係好聰明嘅動物,睇到人類用工具去掉佢,咁佢又識得學人類咁,又用工具去掉返人類喎,咁係樹上嘅馬騮,隨手可搵到嘅工具,咪就係好靚嘅椰子囉,所以馬騮睇到阿媽用石仔打佢,即刻又摘個椰子落嚟,掉返阿媽。


咁阿媽識得避開㗎嘛,一撿起馬騮掉落嚟嘅椰子即走,咁就可以不費吹灰之力,就有新鮮嘅椰汁飲啦。。。。


~~~~~~~~~~


刨嘅時候,將個老椰子係咁轉,椰絲就會走出嚟㗎啦。


我嘅手勢唔熟,刨得好醜樣。阿媽刨得好靚㗎,而且阿媽開椰子嘅手勢好鬼叻,用刀背拍幾下個椰子,就可以將椰子一分為二啦,好彩強哥都同阿媽學識佐點樣開椰子殼啦。



新鮮刨嘅椰絲,好多汁,好清甜,同埋好香㗎。。。。。



用返幾年前嘅圖片。


可能好多人係泰國旅行都試過芒果糯米飯。


其實糯米飯除佐配芒果依個食法,印尼人總鐘意用新鮮刨嘅椰絲,落少少鹽(落鹽更能帶出椰子嘅清香同鮮甜),然後配糯米同食。


咁樣食法,非常清楚地食到糯米的軟糯清香,配以椰子獨有嘅清香,非常一流~~~



 


而且,推薦食嘅時候,用「大、食、中指」三隻手指去攝住一舊仔嘅糯米飯,再均勻地沾上一層椰絲嚟食,咁樣用手食法,更加地滋味無窮,同用筷子食,感受又係完全唔同㗎。。。。


同阿媽最鐘意咁樣一人一碟糯米飯,座係地板上,用個手慢慢一邊食一邊講下八卦,其樂無窮~~~



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言