小菲菲俠自煮樂

10 2月, 2010

陪老爺奶奶飲茶

 


我今年真係無乜過年嘅感覺。係尋晚先至求其去買佐幾幅年畫,門口痴開年年都換過新嘅。


大掃除都係有下無下咁,得閒就抹下,無刻意去大清潔,被舖床單都係等年二十八先至換過新嘅。


今年無乜心機整應節食品,就算係過年嘅糖果瓜子,都係平日買開擺係零食櫃有十幾二十款,隨便攞出嚟都夠曬似樣做節,所以都無刻意去買咩應節食物,係四弟嘅老婆去買過年嘢,順便買佐包開心果俾我,如果唔係,求鬼其其都算啦。。。。反正都係我去長輩度拜年,我都無打算請人返嚟屋企做節。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


一早奶奶就俾電話我,話佢蒸好佐蘿蔔糕芋頭糕年糕!~~~


哈哈,始終屋企有長輩的人都係幸福的。


咁就過去攞糕,順便同佢啲飲下茶,我好耐都無同佢啲去飲過茶囉。


飲茶時同奶奶話我今年好似對過年無乜Mood,咩都唔想整。


不過奶奶就交待我,要買返對煎堆返嚟扎年,都唔知點解。


我覺得老爺同奶奶都好錫我,可能係因為我比較親佢哋瓜,老爺奶奶恨有個女恨佐成世,但係生佐四個全部係仔,而我又係第一個入門嘅新抱,可能係咁,佢地特別錫我呱。


今日去飲茶,啲阿姐個個話「個女陪你啲飲茶咁乖啊」


老爺即刻好開心咁話「係啊係啊」


我好鐘意扮「嫩口」㗎,哈哈哈,話我係女咪幾好,多兩位老人家錫我,有賺啦~~


最近拉直佐頭發,當堂個樣乖佐後生佐,岩曬我鐘意扮乖女嘅要求啦,哈哈哈~~~


 



 


我嘅新年願望係「身體健康,永葆青春,世界和平,家庭幸福」


 


沒有留言:

張貼留言