小菲菲俠自煮樂

19 2月, 2010

大年初一之煎糕同拜年

今年除佐年三十晚係奶奶度食團年飯,初一到初四都無返過去啊,今年全程係去我依邊嘅親戚度拜年,所以奶奶果邊,就要辛苦其它幾個細佬同弟婦睇住個場啦。


我阿媽訂佐幾個客家阿婆自己整嘅年糕,過年俾我送去俾長輩嘅~~好傳統嘅做法啊~~~~



外邊係竹編嘅框,里邊再包住棕葉,倒粉漿入去,直接就咁上籠蒸,所以咁樣傳統做法整出嚟嘅年糕,除佐糯米同黑糖本身嘅味道,總有好香嘅一陣竹同棕葉嘅清香添~~~



 


有一底係阿媽留俾我食嘅,強哥係年糕怪嚟㗎,最愛係食年糕啦。


睇下,蒸得夠火候,而且用嘅係黑糖,比市售黃糖所制嘅,又再香好多㗎。。。。


不過今年嘅年糕講真,整得好失敗啊,佢落得粘米粉少定係點,個年糕好腍身,好難煎啊。。。。。


不過味道真係好香~~



 


煎年糕食啦~~~


先煎腍身個年糕~~



然後當然少不得有蛋啦。。。。


提早買定靚蛋,中國人真係聰明,咁樣有蛋汁嘅年糕,香之餘,年糕同年糕之間唔會痴埋,真係一舉兩得~~~



 


一擺入鑊,蛋嘅香味即刻走出嚟,正`~~



 


然後,再煎埋係印尼公司訂嘅印尼黃金糕~~~


棉蘭出㗎,我媽咪就係印尼棉蘭出世嘅囉~~


未識我之前,強哥都唔知有咁正嘅黃金糕,有一年春節我買佐一底返嚟,強哥一試下之,驚為天人`~~


當然啦,印尼本地整嘅黃金糕,用嘅椰汁係新鮮刨出嚟嘅椰漿,無添加劑,同香港酒樓食果啲,不可同日而語~~



準備好年糕同禮物,食飽飲,去舅父度拜年啦~~~


同奶奶果邊拜年時嘅「麻將聲聲」截然不同嘅係,我依邊親戚拜年,大家圍埋餐檯,食下點心同瓜子糖果,飲啖茶,座埋大家閒話家常,親戚多,講咩話嘅都有「潮洲話、客家話、閩南話、印尼國語」乜都齊,係廣東話講得最少,強哥座係度一句都聽唔到,哈哈哈。。。。。



 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


同場加映,最搞笑爛襪。


原本凈係穿佐個大指公個位細細個口仔,我依個人無乜所謂嘅,穿咪由得佢穿,我照著㗎,已經係超厚褲襪,我諗住無咁易爛㗎嘛,點知行一轉街返嚟,一除鞋,嘩,又會爛到「拱」嘅樣喎,超型啊,哈哈哈,我同強哥話,不如我剪爛埋另一邊,咁睇落好齊整嘅一對爛襪,超通風啊~~~


不過轉個頭,強哥幫我掉佐佢啦,佢真係驚我會剪埋另一邊就咁著出街啊,哈哈哈,佢話「咁通風,天氣咁凍,睇住陣間凍出蘿蔔仔,就辛苦啦」~~~



 


蘿蔔腳?好多年未試過,試下都好喎,哈哈哈~~~~


 


沒有留言:

張貼留言