小菲菲俠自煮樂

03 2月, 2010

自製菠蘿果醬

早餐時不時會買方包返嚟,節省時間又方便。


方包可發揮嘅食法好多好多,隨意咁煎個蛋幾片餐肉一夾就係最佳三文治,或者擦少少牛油少少砂糖又香又滑又脆,再唔係,少少樽裝蒜蓉拌牛油,擦係焗好嘅方包上,再焗返幾下,真係快靚正。


強哥好鐘意買各式果醬配面包食,不過超市買嘅樽裝果醬絕大部份含有防腐劑,所以如有可能,我多數會自制果醬擺住。


可以做果醬嘅材料隨手可取,隨個人鐘意,好似今日咁,買佐一個好熟嘅菠蘿,本嚟係打算做生果食,諗諗下,好耐無整果醬,咁就即興,整個菠蘿果醬出嚟。


所需材料簡單到不得了,如下圖所示:


「菠蘿、檸檬、砂糖」


係㗎,就依三樣咋~~



做法:


1,菠蘿去皮去芯(芯又硬又唔甜,所以唔要)


我磅佐一磅,去佐皮同芯,個菠蘿凈返大約350g,我唔想食得太甜,所以就用佐大約90g嘅白砂糖。



2,將菠蘿剁碎。


我費事開攪拌機,直接用針板剁,又快又正,用攪拌機往往攪得太碎,剁比較好控制粗粒。



3,將菠蘿同砂糖倒入平底鑊度,切半個檸檬榨汁倒入去。


(加檸檬係增加酸度同埋檸檬嘅香味,凈抵嘅檸檬皮擺入雪櫃,可避味)



4,然後開火煮,我用中火。



5,大約十五分鐘左右,開始收汁變結,個菠蘿亦都變得透明同埋有光澤,咁就搞掂啦。


已經可以聞到好唔同嘅香味啦。。。。



 


簡單的幾個材料,簡單的幾個步驟,就搞掂一個無添加劑嘅天然健康果醬~~~~



即刻焗塊多士,試下味~~~


唔`~~酸酸甜甜,正~~~



 


天凍時,用二大匙嘅菠蘿醬開返個暖水,就係好正嘅一杯菠蘿熱飲啦~~~


沒有留言:

張貼留言