小菲菲俠自煮樂

25 2月, 2010

置地裝修篇(一)

新年之前已經confirm佐置地嘅依個Job係由強哥公司嚟負責。


其實早係十幾年前,強哥公司就已經開始同依間公司合作,不過後嚟因為人事變動等等因素,依幾年嘅新舖俾佐其它公司去做,所以今年再接觸返依間公司,見返相識佐十幾年嘅舊臣子,與故友相逢嘅感覺,對強哥來講,有工作以外嘅另一份喜悅。


客人公司嘅所有舖頭都另外請意大利嘅設計師做設計,所以依單Job強哥唔需要設計,強哥要負責將設計師嘅概念變為現實。


 


其中一張設計師俾嘅圖。



 


強哥公司有自己合作開幾十年嘅傢俬廠,大家合作佐咁長時間,對彼此已有足夠嘅默契同信任,所以自接到依單工程之後,強哥都多次親自上去廠(廠係惠州),同廠研究工程嘅細節。因為係一個裝修工程入邊,木器佔有嘅比重,係最大嘅。


廠為佐依單Job,係廠房入邊,開設佐一個同置地舖頭入邊1:1咁大嘅空地,畫好線,以確保所有傢俬最終製造同擺設都能符合設計師嘅要求。


依啲,叫做認真。



 


設計師嘅想像係天馬行空,以型格為主,但係最後嘅一磚一物,全數要由強哥同班師傅去負責諗掂同製造出嚟,絕非易事。


下圖為強哥同廠嘅師傅認真研究緊



全部照著圖紙去做



 


真係1:1㗎~~



 


晚晚係公司開OT嘅強哥~~~


同樣留係公司開OT嘅唔止強哥,總有強哥好尊重嘅,亦恩師亦長輩嘅公司老闆。


老爺早年去行船,後期又搞漁排,所以一向都極少留係屋企,基本上強哥嘅成長過程,老爺都唔係佢身邊,而且老一輩嘅人,甚少會將自己嘅感情表達出嚟,所以強哥同老爺於感情上,某程度俾我感覺,係無咁親密嘅。


(可能依個就係父子同父女嘅區別,男人對感情嘅表達方式,係會比較內斂,唔似我,自細就鐘意痴住阿爸,要抱抱,要錫錫,總會口甜舌滑地同阿爸講「世上最愛係爸爸」~~


雖然,依家依句詞變成「世上最愛係哥哥」~~~)


可以想像得到,初涉社會嘅強哥,入佐公司之後,除佐工作上,得到老闆給予的機會,同埋咁多年嚟,佢對強哥嘅果份欣賞與包容,在工作之外,遇到困難時對強哥嘅提點與實際地支持,加埋年長於強哥甚多的關係,某程度上可以講,佢彌補佐強哥於父子情感上嘅果份缺失帶來的少少遺憾。


可能強哥自己唔多覺,但係我咁耐嚟聽到強哥講起依位長輩時嘅態度同語氣,係可以感覺得到㗎。


所以有時強哥返到嚟同我講,佢同老闆發脾氣,或者係佢對於依位長輩某時的表現頗有微詞時,我反而覺得,似係個仔發緊老豆脾氣咁嘅款,所以都禁不住提醒下「係公司圓滑哋好喎,無太過將情緒私人化」


不過,我都知性格依家嘢,又點會有得改啊~~~



 


並不係凈係識得座係公司,「我最有責任感嘅強哥」每日都會落地盤睇住進度,下圖係收佐個舖,要開工拆佐舊舖前嘅情景。



開始拆嘢啦~~~



 


破壞,更多時係為佐盤涅後嘅重生而準備。



 


前晚強哥返到屋企,嚇佐我一跳,成個雪人緊~~~


無計啦,地盤拆緊地台,搞到煙塵滾滾,好彩佢有帶口罩~~~


睇嚟我都要整返啲去塵嘅湯水俾佢飲下先得啦。



 


拆拆下,睇下,拆到啲咩?


咪就係舖頭嘅防盜感應器囉,記住啊,任何時候,都唔好高買啊~~~否則被人捉到,依個污點,將會伴隨一生~



 


將佢小心拆出嚟,再包裝返靚靚擺埋一邊,以後新舖都用得返嘛~~~


依啲,咪叫負責囉~~



 


睇住一片狼藉嘅地盤,好期待快啲睇到裝修完成嘅模樣。



以上圖片由強哥提供,文字由強嫂撰寫


 


我係行外人,所以我係以一個旁觀者嘅觀點去講述自己嘅感覺,希望強哥咪笑我~~~


 


沒有留言:

張貼留言