小菲菲俠自煮樂

18 2月, 2010

年三十之團年飯

團年飯,所謂無雞不成席,雖然強哥一家人都係唔拜神嘅,不過奶奶都依然係買佐隻新鮮雞返嚟大家食下。


好貴啊,成七十蚊一斤,依隻雞細隻啲,都有二斤幾重,接近二百蚊隻雞,真係貴~~~


不過傳統上習慣佐,做節都係有隻雞先完美,無所謂啦,最緊要大家開心~~~


1、肥美白切雞



2、魚鬆炒雜菜


奶奶自己用膠魚整嘅魚鬆,彈牙兼魚味重。



 


3、魚肚瑤柱煨黃芽白


魚肚係上次同奶奶去深圳鹽田買返嚟㗎,好「海鮮味」嘅魚肚~~~好清甜嘅黃芽白~~~



 


4、我整嘅芋頭扣肉


好快沽清,真俾面~~~



 


5、臘味合蒸


送酒小菜一流~~



6、蒜蓉蒸開邊大龍蝦


老爺一早走上西貢買返嚟嘅,好生猛㗎。


前年老爺自己係漁排養佐好多龍蝦供自己屋企人食,加埋打佐幾次颱風,可能係隔離唔知邊家嘅漁排走「蝦」,游佐十幾二十隻龍蝦過我啲個排度,哈哈,果年超多龍蝦食,各式煮法都煮勻,最後連打邊爐都碌埋龍蝦食,真係勁開心~~~


不過強哥好慘,忍唔住口食佐半邊龍蝦咋,當晚返到嚟,成身都出曬紅點「過敏」啊,真係無口福,希望弟時我生個小朋友,無好遺傳強哥嘅「過敏體質」啊,如果唔係,我就有排煩啦~~~



7、果皮清蒸新鮮鮑魚仔


好鮮甜,而且食落好爽口,蒸得剛剛好火候,食落一啲都唔韌


正~~


比食罐頭鮑正幾百倍~~~



8、蠔豉豆菇發菜燜豬手


奶奶燜依味餸真係好夠味,正`~~



9、清蒸石斑


自家漁排養嘅斑仔,都有二斤到重,最緊要係夠鮮~~



 


10、花膠魚翅螺片瘦肉湯


極盡豐富之材料,加埋慢火煲足四個鐘,滋味如何,不言而喻`~



一家人團團圓圓,開心食餐飯~~~~



依餐團年飯,大部份餸都係老爺落廚煮㗎,我睇到老爺帶住個圍裙,幾可愛啊,即刻叫佢同奶奶過嚟俾我影返張相先得~~~


祝佢啲日日都咁開心,越嚟越後生,煮多啲靚餸過我啲食啊,哈哈哈~~~


 



 


老爺同奶奶真鬼馬,兩個人一正一反手添~~~


 


 


沒有留言:

張貼留言