小菲菲俠自煮樂

11 2月, 2010

蘿蔔滾排骨湯、蘿蔔焗牛仔骨

我係鐘意聽下電台聲音嘅人嚟㗎。


晚上瞓覺之前會聽半個鐘嘅電台節目,早上較佐鬧鐘係自動開部收音機,隨住新聞嘅聲音慢慢伸下懶腰再起身~~


有時係廚房,聽下電台節目,一邊做家務,一邊聽下即時新聞,做起嘢上嚟無咁孤清之餘,都多佐晚上同老公睡前閒聊嘅話題。


依幾日真系熱到著短袖出街都無問題,不過聽到天氣預告,今晚稍夜之後,將開始轉為寒冷天氣,大家要做好保暖措施啊~~~


不過都好,天凍凍,著得暖一暖,應曬過節嘅氣氛啦~~~


~~~~~~~~~~


尋日去奶奶度,都無乜時間諗煮咩餸啦。


求其係超市買佐盒排骨,一扎荽莤,一條蘿蔔,加埋雪櫃凈低有嘅兩塊牛仔骨,同埋唔記得買咩送嘅一包醬汁,自由配搭去煮佐餐飯。



 


蘿蔔都幾大條,切佐一半,滾刀切塊,排骨汆汆水,加塊薑,加水,係咁易滾佐四十分鐘左右,一個簡單嘅滾湯~~~


有啖湯飲,有排骨食,有蘿蔔食,幾好~~



清清哋,好香蘿蔔味,煮好後加少少荽莤同胡椒粉,好味~~~


荽莤少少調劑下,唔好落得太多搶走蘿蔔嘅味道,胡椒同蘿蔔我覺得幾時都咁格,所以都會落少少~~~


一個快捷簡單嘅滾湯,搞掂~~~



 


另外半邊嘅蘿蔔切粗條,加埋牛仔骨,加埋成包醬汁,撈勻。



 


原本打算係入焗爐焗㗎,點知老公提早收工,佢返到屋企我都沒開始煮咧,如果用焗爐焗,起碼都要二十幾分鐘先焗好,為佐節省時間,都係用返中國人傳統嘅炒菜鑊,先煎熟牛仔骨,然後倒入蘿蔔,加少少水燜煮幾分鐘,搞掂~~~



 


煮餸始終唔好過份依賴包裝好嘅醬汁,唉,個味道,甜到,我都頂唔順,依款牛仔骨醬汁,下次都係「咪搞」~~~


浪費佐我一碟嘅牛仔骨~~~~


如果係我自己較,先煎一煎熟牛仔骨,炒個洋蔥,然後整個醬汁「老抽生抽黑糖白蘭地生粉一啲啲」倒入去焗一焗,味道都肯定香過依包咁嘅所謂「牛仔骨醬汁」


 



 


算啦,好又一餐,唔好又一餐,開飯~~~



 


 


 


沒有留言:

張貼留言