小菲菲俠自煮樂

24 2月, 2010

自家小炒---XO醬脆肉瓜炒雞球、章魚蓮藕湯

強哥依排真係忙到連飯都唔得閒食啦。


連續幾晚都係開夜開到成十點幾先返到屋企,所以晚飯都變宵夜。其實太夜食飯對身體真係非常之唔好,我叫強哥自己係公司做嘢做到肚餓就落街叫個餐咁食下,佢係都唔制,係都要趕返屋企陪下個老婆,撐下台腳~~


尋晚又係開夜開到十點幾先返到屋企。


提早係屋企煲定啖湯等老公返嚟飲。


我都唔知有咩湯水比較潤啲,凈係識得煲普通嘅湯,尋晚就煲佐一個章魚蓮藕花生綠豆湯。


材料就係「章魚、豬骨、蓮藕、花生、綠豆」


章魚同豬骨都要先汆汆水,落綠豆係可以令啖湯好味之餘,有下火功效。


我自細就唔鐘意飲湯,蓮藕湯係其中唯一嘅例外。



 


全部材料掉入快速煲,煲佐四十五分鐘,再熄火焗多半個鐘,快速煲真係好好用㗎,我熄火半個鐘之後再開返個蓋,入邊原來總係度慢慢滾緊㗎,所以雖然係熄佐火,不過都係持續煲緊嘅狀態,夜晚老公返嚟,再開返火整返熱佢,啖湯總融啊``~


老公一飲,即刻俾佐十個「good」~~



 


另外炒佐一個餸。


材料:「洋蔥、雞扒、甘筍、脆肉瓜」


做法:


1、切扒切一舊舊,用「豉油糖生粉薑」醃入味


2、脆肉瓜同甘筍略略汆一汆水。


3、熱鑊落油,爆熟雞肉,(醃時落較多嘅水)所以煮嘅時候唔洗加水,就咁干煎至熟


4、倒入脆肉瓜同甘筍,加埋XO醬,俾少少蠔油,炒勻上碟。


我應試係炒雞肉之前就先爆香洋蔥,不過一時忘記佐洋蔥,咁後加就唔好味,所以索性唔落洋蔥啦,脆肉瓜同甘筍先飛過水,已大半熟,再炒一炒佢就全熟啦,唔好炒太耐,咁食嘅時候,就能夠保持佢哋嘅爽脆度。



 


雞係雪藏雞,無乜味道,脆肉瓜同甘筍本身亦都係好淡味,所以配以惹味自製嘅XO醬,帶少少辣意,成碟餸,變得好正~~~


一樣一啲,炒埋都大大一碟㗎~~



 


熱辣辣即炒即食,正~~~


全程開猛火嚟炒,食落好夠鑊氣~~~



 


依次買嘅蓮藕好粉,我唔鐘意,哈哈哈,我鐘意食好滑果啲蓮藕~~~


簡單地一個餸,一個湯~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言