小菲菲俠自煮樂

08 2月, 2010

啤酒.白飯.枝竹羊腩煲(食譜)

天氣預報其實對生活都起到幾大作用。


知道周日將會落雨,所以提早一日買定材料,星期日可以安座家中,得享美食。


無需頂住風雨一身狼狽外出購買材料先至可以煮得餐飯。


周日都想儘量屋企人能夠食得開心啲,天氣又濕又涼,最適宜開住電爐,嘆罐啤酒,慢慢享用暖笠笠嘅煲仔~~~


所以,整佐一煲「枝竹羊腩煲」


當然要選用新鮮帶皮嘅羊腩,先至一流~~~



食譜係由奶奶度傳俾我嘅,以前想食都係返奶奶度食,不過都希望自己能夠泡制出嚟,主動權係自己度,咁幾時想食,就隨時可以整啦。


睇下,所有材料就咁多。


「羊腩二斤出水過凍水、油炸枝竹包半、南乳三磚、提子乾一細碗仔,冰糖細細粒幾粒、大量薑同蒜頭」



 


南乳大塊的話,二舊就夠,我嘅中等大細,我就落佐三舊,薑切厚身,多啲都唔怕,(我屋企原來凈返薑好少,所以落得少佐啲)蒜適量,冰糖少少就得,提子乾一碗仔,落提子乾係奶奶從老一輩人果度傳落嚟嘅作法,除佐可以好有效地避除羊膻味,額外可增加甜味同提子嘅香味,可能唔係好多人會落提子乾,不過落佐真係香好多㗎,奶奶總會落大量馬蹄,我無買到,所以無落。(不過我發覺唔落馬蹄對味道嘅影響都唔係好大)


唔需要額外俾鹽,因為南乳已有咸味,同埋我會落豉油俾色,材料煲好佐會有少少偏甜,不過就係要佢有少少甜味,配搭住最後食嘅時候點嘅腐乳,味道剛剛好,所以不需要額外再俾咸味。



 


做法:


因為我會先用快速煲燜煮,所以直接就係快速煲果度煎香配料。


1,先落少少油,爆香薑同蒜頭。(我係唔知屋企原來薑無佐幾多,所以落得較少,如果唔係,薑落多啲都唔怕㗎)



 


2,落少少油,將南乳倒入壓蓉,細火炒出香味。


3,倒入羊腩(羊腩一早先出過水再過凍水,去一去油脂)拌炒,倒入少少生抽老抽,贊酒(我用佐客家黃酒,好香)


4,倒入提子同冰糖,加水燜煮。(我用快速煲,上氣後煲佐半個鐘)



 


5,枝竹不適宜久煮,所以我係羊腩煲得差唔多之後,轉過一個煎Pan度嘅時候先至加落去,再燜煮多二十分鐘左右就熄火焗住佢。


羊腩煲我覺得最好係腍軟之餘,保持少少嚼口,太腍會腍到無曬感覺,太硬又難以入口,所以我就控制煮嘅時間唔好太長,先用快速煲壓半個鐘,再用普通鑊煮二十分鐘,然後焗住佢一個鐘,食之前再開火煮多十分鐘,咁個口感,就最完美啦~~~


 



 


開住電爐,出邊的大風大雨增加食羊腩煲嘅氛圍,開罐啤酒,最後裝碗白飯,食啖惹味羊腩,寫意人生,當如是~~~



 


不過原來兩公婆係食唔完兩斤羊腩嘅,實在我食枝竹總多過肉,縮佐味道嘅枝竹,再點少少腐乳,真係好味到無法形容~~~


問老公個羊腩煲俾幾分,佢豎起大拇指


「一百分」~~~


 



 


 


1 則留言: