小菲菲俠自煮樂

18 2月, 2010

年廿九-團年飯前夜之白烚豬肉伴檸醬

年三十返奶奶度做團年。


年廿九提早整定要帶返去嘅扣肉。


買佐好多舊五花腩,本嚟大大舊嘅,一烚再焗之後,變成細細舊仔,真係縮水得緊要。


依次用嘅新焗爐去焗扣肉皮,似乎無以前光波爐焗得個皮咁靚,下次轉用另一個大焗爐整先得,依次嘅皮無爆得咁鬆化,失敗~~~



 


自己屋企人食,就買靚啲嘅豬,專程走去大埔墟買本地農場養嘅健康嘅豬肉,飼養過程無用抗生素,無合成飼料,無落哮喘藥,食落肉味濃過內地運過嚟嘅豬,貴係貴少少,但係絕對甜味,而且肉質滑嫩,非一般可比。


咁靚嘅肉,無需太多功夫,最簡單嘅做法「白烚」嚟食最恰當。


就係咁簡單,落幾塊薑同少少酒係水度,煮到熟為止。


唔想薑味太重,煮到一半將薑撈起就得。


我試過,同樣用係街市肉檔買嘅內地運過嚟嘅豬肉,肉味無咁濃,而且有時唔好彩,會有一陣好臭嘅「尿味」,而且烚好嘅肉質,瘦肉部份會好鞋。(我試過掉過幾次豬肉啦,就係因為好大一陣尿味,我絕對頂唔順果種味道,就算係citysuper 或者tast都試過咁唔好彩)


 



然後將烚熟嘅腩肉,-切薄片,整個醬汁伴食。


醬汁我就用佐「頭抽、蒜蓉、檸檬葉、青檸汁、糖、七味粉」


較好個味。酸酸香香,伴以新鮮腩肉,解膩之餘,勁好味~~~


肉質一啲都唔會鞋㗎~~~好滑嫩~~~



然後用XO醬炒佐一個蒜蓉菠菜。


炒菠菜避不免會有少少澀口嘅感覺,我屋企嘅做法,係炒嘅時候,落少少少少砂糖落去,咁果陣苦澀味,就會消失㗎啦~~~


食飽晚飯,先至施施然,整佐兩底芋頭扣肉,都整到深夜十二點幾㗎~~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言