小菲菲俠自煮樂

20 2月, 2010

惹味住家餸---洋蔥煎肉片

買菜買生果我鐘意係街市買,街市菜嘅品種較多且新鮮,不過講到肉,我幾鐘意係taste買肉㗎,成日都有九折,佢就話係本地新鮮豬隻,我就信佢唔係冰鮮㗎啦,而且室內溫度較低,感覺上無咁易滋生細菌,而且價格其實都唔會太貴,好似我尋日咁,買佐一舊梅頭肉,唔係好大舊,不過足夠一餐所用,咁樣一舊,都係十一蚊咋。


梅頭肉食起上嚟較滑,所以如果係用嚟炒,我都係買依個部位。



 


雪櫃有一個洋蔥擺佐好耐,都係時候解決佢啦。


咁就用佐一個洋蔥仔,少少甘筍,豬肉一舊,醬汁兩碗。


醬汁後述。



 


其實我到依家都咪係太識得點解切肉先至謂之正確。我都唔識得睇紋路嘅,亂咁切,但求切得成一大塊就算數。太大舊果啲,我會拍一拍鬆佢嘅筋,不過唔好拍得太勁,拍得太鬆,會失去肉嘅質感。


下次要專程買幾舊肉返嚟,試驗下點樣切個肉片會最嫩。


我切得好大一舊,變到好似豬扒咁~~~



然後講一講第一碗醬汁,醃豬肉嘅汁:


我用佐「生抽老抽糖麻油生粉紹酒」去醃。


醃十幾分鐘就得啦。



 


炒法:


1,先將洋蔥同甘筍猛火炒一炒出香味(落油),盛起備用。


2,猛火倒入豬肉兜炒至七成左右熟(睇到入邊微微粉紅色)


3,倒入洋蔥甘筍,倒入最後一碗醬汁,兜炒至干汁即可~~~


最後一碗醬汁由「老抽、生抽、喼汁、茄汁、白蘭地」組成


因為茄汁同喼汁都有甜味,所以我無額外再落糖,可以自己試味,如果喜歡甜味啲,可以適當落少少糖調味。



 


幾下就炒好一碟香噴噴,甜甜酸酸嘅洋蔥肉片啦`~~


勁惹味㗎~~~



 


肉片較多,我就用佐少少炒佐個蠔油蒜蓉西蘭花~~~


依幾日街市啲菜貴得離譜,都係超市嘅菜最抵食,好似西蘭花西芹依類,價格都無乜點變,依幾日就食佢啲啦~~~



 


可能天凍胃口特別開呱,兩碟餸滿滿,同強哥食凈凈~~~


沒有留言:

張貼留言