小菲菲俠自煮樂

10 2月, 2010

蒸臘味飯

又蒸飯啦。。。。


其實蒸飯真係快靚正,蒸出嚟嘅飯我覺得口感總好過飯煲添~~~


而且蒸飯嘅工具好隨意,好似尋晚咁,我就用佐一個煎Pan嚟蒸,都絕無問題㗎。


蒸飯用嘅水,同飯煲用嘅水都係差唔多嘅量,如果初初蒸唔識得落水嘅份量,可以用個電飯煲嘅膽去裝米同埋入水,然後再倒番入碟度,記住個水量,下次就落同樣比例嘅水米就OK啦。



尋晚懶,蒸臘味全蒸~~~~


通常我都會係蒸佐大約十分鐘之後個飯開始收水,先至擺啲材料入去㗎,做法同煲仔飯大同小異,只不過蒸飯比煲仔飯,更易控制火候添~~~



用個煎pan嚟蒸飯係絕無問題㗎~~~


總可以睇住個蒸嘅過程,幾好玩啊~~~


臘味最好嘢嘅地方係佢嘅油脂會滲佐入飯內邊,咁食起啖飯,真係好甘香一流~~~



淋上甜豉油,加埋一碗仔泡菜,咁就一餐啦,幾簡單~~~



咁蒸好飯嘅水,其實好乾淨㗎,用得無嘥,我會再開返細細火,去碌一碌刀具,因為我無生熟刀分開用,切生嘢都係同一把刀,所以通常切過生嘢之後,我都會用滾水碌下把刀以做消毒之用。


咁蒸好飯嘅水,又乾淨又夠熱,殺死啲菌就一流啦。。。。



先消毒啲刀具,然後輪到廚房嘅抹佈,都煮一煮佢啦~~~


其實廚房用嘅抹佈,應該都好污糟下㗎,所以時不時都要高溫殺下菌,先至衛生嘛~~~~


咁樣煮一煮塊抹佈,又無化學嘢,又絕對能夠將油脂煮出嚟,又能夠殺菌消毒,一舉多得~~~


而個煎pan,係不銹鋼,好易洗乾淨,而且平日好少用嚟煮食,所以無乜油脂,最適宜愛嚟消毒廚房用品啦`~~


我平時用開嘅嘢,就算用到爛要掉嘅時候,通常都能夠保持得乾乾淨淨㗎~~~


係咪有少少潔癖傾向咧?


不過好彩我都唔算一個好執著嘅人~~~~



沒有留言:

張貼留言