小菲菲俠自煮樂

31 1月, 2010

為妻之道---出其不意,投其所好

依個世上,有兩類人,絕對縱不得---男人與孩子


當所有行為已經變成習慣嘅時候,習慣亦都變成佐合理與理所當然。


譬如你義無反顧,持之以恆地對佢啲好,日子有功,對方就會將你所有嘅付出視之為理所當然,並不以為然。


在可見到嘅結果之前,就要在一開始,需先下手為強,杜絕惡習,樹立態度。


所以,對兩類人---男人與孩子,由一開初,就要堅定立場,態度鮮明,不要俾佢啲誤會,所有付出,都係理所當然。


舉例說明:同老公初初結婚,雖然自己開緊舖頭亦都賺緊錢,生活方面絕無問題,但係同樣會要求老公俾出一定數額嘅家用自己,其目的,就係為佐令男人明白到,自己係婚姻關系當中需要付出嘅「責任感」。


做為妻子,一點都唔需要羞於開口,因為依個關乎到未來幾十年,做為先生對於家庭嘅心態基礎。


男人係一種「唔講唔識」嘅生物嚟㗎,千其無天真地認為男人天生就識得責任為何物,其實男人係完全唔明白女人嘅心態同埋「係度諗緊咩」㗎,所以同男人相處,最緊要識得如何「自我表達」,一定要將內心真實嘅感受同需求清楚表達俾對方知道,至於對方如何反應,就不在自己可控制範疇了。


當然,對於男人,一味要求對方付出,亦都係唔理智,同埋唔公平嘅。對方唔係傻㗎,你對自己係點樣嘅態度,相處落嚟,都肯定能夠感受得到,如果想婚姻關係得以持久,對家庭嘅態度,應該係彼此都需要有所付出,有所改變,至於細節如何,就要視乎個人能力去操作啦。


 


所以間唔中,都要俾少少甜頭個男人,等佢繼續,義無反顧地為頭家,心甘情願付出他的所有~~~


依個時候,就要識得「投其所好」啦。


譬如:知道老公近排都好期待睇「阿凡達」,咁我又出佐去唔係屋企,所以一返到嚟,提早兩日就去戲院訂佐飛,選好一個靚位,(買佐周日嘅早場,11:40嘅戲飛,平好多㗎)咁起身後總可以施施然,去享受一個靚嘅早餐,然後先至去睇戲,都安排好啦~~


而方式,就要「出其不意」啦,買飛之前完全無同老公講過,買好飛返嚟,將飛擺係佢一返屋企一定會睇得到嘅地方「佢電腦上邊」,由得佢自己去發現。。。。。


果不其然,我係廚房炒緊餸嘅時候,老公衝入廚房,好開心咁同我講「BB,你真係我最好嘅BB嚟嘅」


食飯嘅時候,一邊食一邊總開心地搖頭晃腦「我老婆對我係最好嘅」~~~~


區區一百幾十蚊,就可以冧到個男人咁深,真係抵到爛啊。。。。。



 


提早買佐栗子,整定一包仔糖焗栗子帶去戲院睇戲時食,幾開心啊。。。。


栗子做法可參考以下網址「糖焗栗子


 



 


再編張獎狀出嚟,寫埋老公嘅名,痴係最當眼處,時時提醒佢,佢要保持做個「最佳老公」


哈哈哈`~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言