小菲菲俠自煮樂

29 1月, 2010

兩餸一湯--豌豆苗豆腐湯、蒜苗炒肉片、蒸豆腐

我返嚟啦各位山頂嘅朋友~~~


帶住超勁鼻塞,超強咳咳返佐嚟啦。。。。


睇過醫生,食過藥,已經好返好多啦,不過夜晚瞓覺都會有幾聲咳,吵到枕邊人,真係辛苦佢啦。。。。


鼻水多多,凈係想食清淡啲。所以買佐大大兩舊豆腐返嚟。嫩豆腐。


買佐一大舊梅頭肉返嚟,切佐少少比較肥嘅位置出嚟,剁剁剁,剁佐一細細舊肉碎出嚟。


然後用豉油糖生粉麻油較好味,再落鑊炒至斷生。


豆腐切一舊舊仔,過一過熱水,去佐豆腥味。


最後將炒好嘅肉碎擺上豆腐度。



本嚟係諗住豆腐煮肉碎嘅,不過食過感冒藥之後勁眼瞓,四點幾嘅時候,諗住上床同周公子傾幾句,點知一傾,就傾到天都黑埋,老公俾電話我話收得工返緊嚟,閉,飯都未煮,咁就為有蒸飯最快熟,咁諗住蒸得飯囉,不如豆腐都用蒸嘅方式去做啦。


 


咁就係咁易,飯蒸好之後,再將豆腐擺入鑊,蒸多五分鐘,搞掂~~~



 


食之前淋少少蒸魚豉油,炒肉碎本身已經有少少油,清清啲,咁樣食,真係好食得到豆腐本身嘅清香。


同埋我固執地認為,豆腐同蔥嘅味道最格,所以蔥大量落都唔怕㗎。。。。


因為蒸嘅時間好短,所以蔥我都係一起落鑊蒸埋,咁樣食落個蔥似乎香啲同安全啲。。。。



買佐扎蒜苗,似乎好少,再切埋少少甘筍片。


一舊梅頭豬肉,切片,用大量薑絲,酒,豉油糖生粉水醃入味。


先落油爆一爆蒜苗同甘筍,然後撥過一邊,落肉片炒至變色,然後再將蒜苗同肉撈埋炒落鹽調味,入味就可以裝碟。


肉片好易熟㗎,所以唔洗加水加蓋去燜,自細阿爸就教落,炒肉片最好最好就係唔要落水去燜,就咁煎香煎熟佢,咁肉片先至可以保持佢嘅鮮甜,一加水就衝淡佐肉嘅鮮味,所以我炒依味餸,係完全無落水焗佢㗎,醃嘅時候可以加多少少水去醃,咁炒嘅時候個肉片就滑啲同埋唔會鞋。



依碟餸雖不起眼,但係肉片好滑,好香,好惹味㗎。。。。


強哥就贊「好鮮好滑嘅肉片,好惹味」


 


「不過,我因為鼻塞,試唔到味,食嘅時候鼻通返少少,一試,閉,個肉片咸佐少少添,哈哈哈」



簡單地用豌豆苗同豆腐肉片滾佐一個好清但係好甜嘅湯水



 


全部材料都係好易切好易洗,炒嘅時間又快,幾分鐘搞掂,所以半個鐘左右,就整好餐飯,真係話咁易啦。。。。



開飯啦~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言