小菲菲俠自煮樂

30 1月, 2010

惹味自家制---栗子燜雞、上湯浸豆苗

買佐兩磅桂林嘅椎栗。


一半用嚟煮雞,另一半愛嚟整「糖焗栗子」


Show下我係一間台灣超市買到嘅小玩意「栗子夾」


以前用刀係栗子上邊斬一條口,真係一步一驚心,最擔心一個唔小心,斬錯栗子旁邊嘅手指,實在栗子又硬又滑嘛。依家有佐依個小工具,真係超簡單,輕輕一夾,就將栗子整開一個口了,然後用剝就可以將皮剝開。



 


當然,街市都有賣已經剝好皮嘅栗子,係我貪得意要自己試用依個夾仔,咁剝佐皮,總有入邊嘅一層衣點去除咧,好簡單,用滾水煮一煮一分鐘,再過一過凍水,好輕鬆咁,就可以除去栗子外層嘅衣啦。



 


點解今日要買栗子咧,主要原因,係母親的朋友送了幾隻自家果樹下圈養的雞,媽媽留了一隻俾我。



與市售活雞,有絕對質的區別。
自家果地下養嘅雞,食嘅係天然嘅蟲草同大米,所以養出嘅雞,肉的味道鮮美非常,因為有大量嘅活動空間,所以咬落嘅口感係結實香滑嘅,美味自不言而喻,就算係雞骨頭的味道,都有著非常大的區別,香港買到嘅就算係走地雞,雞骨都係好脆好易斬斷,而依類少量圈養嘅雞,連雞骨都異常鮮美。



講起骨頭,我對骨頭有一種本能的天生的靈敏度。



若相信今生前世之說,咁我肯定我前世定必係一條可愛的狗仔。
無它,我非常能體會狗仔追著骨頭咬的心情,因為我自己就非常非常地迷戀骨頭的味道,特別係煲湯用嘅果種筒狀的骨頭,煲湯煲到骨頭完全酥軟的狀態之下,骨頭頂端圓圓的果個部位,其實都係幾硬下嘅,偏又係我最喜歡咬的位置,一咬落去,舌尖觸碰到骨裏頭果種網格狀的質感,已經開始有一種非常喜悅的情緒,再經由舌尖慢慢吸進一點點的骨頭裏的汁液與香味,咬一咬骨頭,吸光骨汁,再將渣吐出來的過程,果種精彩與內心滿足的程度,完全係無與倫比的。



幾乎可以話,就係依種“嚼”與吐的狀態,讓我深深地迷戀。。。。。幾變態下㗎~~~哈哈哈~~~不過都證明到,我嘅「牙力」都幾好㗎~~



尋晚就用阿媽俾的這隻雞,做佐個栗子燜雞。


---------------------------------------------------------------


做法:


1,準備大量「薑絲、蒜頭、蔥頭」,先用油爆一爆香


阿媽燜雞最主要其實就係「豉油糖酒薑蔥蒜」咁多,但係就係咁簡單嘅材料,燜出嚟嘅雞已經好好味。。。


 



 


2,將已斬成件嘅雞塊(阿媽驚我唔識得斬雞,先幫我處理好,洗乾淨斬好先至俾我㗎,世上只有媽媽好啊),先放落鑊炒至表皮轉白色,略熟幾成之後,落黑糖,酒,生抽老抽,兜炒至色均。(落白糖都一樣,只不過我鐘意用黑糖,覺得香啲)



 


3,加水燜,因為雞肉本身會出水,同埋落得水多會衝淡鮮味,所以我只不過落佐一細細碗仔嘅水,然後蓋埋蓋,燜十五分鐘。


4,十五分鐘之後,再將清理好嘅粟子倒入,一起再燜多十分鐘。



 


5,二十五分鐘之後,開蓋,放落大落蔥段,開大火炒至收乾水即可~~~~


(我無額外落鹽,因為生抽老抽本身已有咸味,老抽落佐個色水會靚好多㗎,老抽唔好落得太多,因為一收乾水之後,個色澤就會變濃好多)



 


一大煲嘅栗子燜雞,夠我啲食兩三餐啦~~~~


本嚟打電話俾表姐,係想叫佢兩公婆收工後過嚟食飯,咁大煲雞,大家分享會開心好多,不過表姐住東涌,收工後太遠,又懶得過嚟囉,咁佢無食神啦。。。



 


勁開心嘅係,我整得好好味,而且最主要,我整到完全係阿媽整開嘅味道添㗎。。。。。


阿媽,你後繼有人啦。。。



 


咁又買佐盒豆苗,本嚟又係諗住滾湯嘅,不過睇到雪櫃總有兩塊煙肉,咁就轉成煮餸啦。


材料:豆腐切細粒,煙肉同蒜頭佐香料,一盒豌豆苗洗凈。



 


做法:將煙肉同蒜頭爆出香味,倒入豆苗略炒,倒入雞湯,倒入豆腐,由得佢慢慢浸住煮熟,等啲味滲入去,落少少少少鹽俾味。



 


一碟好好味嘅上湯浸豆苗就整好啦。。。。



沒有留言:

張貼留言