小菲菲俠自煮樂

08 1月, 2010

全齋邊爐餐

元旦果日唔小心將之前嘅心血全部付之東流,我承認自己係一個好固執嘅人,所以連接住嘅幾日,都係咁打機打機打機,係要追返之前嘅進度,反而因為咁全情投入,依次用佐四日咋,咁就俾我爆佐機啦。。。。


好空虛啊~~~


胡須佬叔叔終都救返公主。。。。



從此二人,就可以過著美滿幸福嘅生活啦。。。哈哈哈。。。。


我依幾日一起身就開機,玩到下晏三四點先去買餸,然後求其煮好食飯,晚上煲電視就唔得閒玩,第二日早起身又再繼續,雖然一日都只係玩半日,但係竟然尋晚發夢都夢到自己帶住個竹蜻蜓,係咁曉得飛下飛下添,幾搞笑啊。。。。



依幾日都係煮最簡單嘅餸,星期一晚叉燒河,星期二餐蛋面,星期三煮佐個豆卜讓魚肉伴西蘭花,用蠔油打個芡汁俾味,一個餸咋。。。。



 


星期四,天凍凍,打邊爐。


買佐盒菇菇。。。好滑~~



 


星期日邊爐凈抵半盒芋絲



 


荽莤豆腐



 


甜粟、蘿蔔、蓮藕



 


大大一扎西洋菜。。。起碼有兩斤重。。。


我係第一次自己買西洋菜食啊,原來西洋菜咁嫩㗎,洗嘅時候輕輕一掂到佢嘅玉體,就即刻「卜」一聲斷兩截,洗嘅時候已經知道實係好嫩口㗎啦,果不其然,真係好嘢,食落完全唔起渣,好清香,下次會再買嚟炒,都實係好好味。。。。。


我一直以為西洋菜凈係愛嚟煲湯㗎。。。。不過我都未煲過西洋菜湯,下次要試下。。。。



 


滾佐個蘋果甜粟豆腐紅棗湯底。。。。



 


總有包炸支竹同粉絲未影到相,依次打爐,全齋。。。。


食得好舒服。。。。。


 


第二日,去廁所,總舒服啊。。。。


 


 


 


沒有留言:

張貼留言