小菲菲俠自煮樂

02 3月, 2010

食豆腐-麵豉豆腐湯、家常肉絲燜豆腐

我其實真係幾鐘意食豆腐㗎。點樣煮都鐘意。


前日買佐啲豆腐,整佐一個湯一味餸。


買比較靚嘅豆腐,豆味濃鬱,口感一流~~


全部買水豆腐,用最簡單嘅方式去煮。


韓國麵豉滾豆腐湯。


加埋正宗嘅潮州手打純牛丸。


好香好彈牙~~



其實好簡單煮㗎,煲好水,加麵豉,落豆腐同牛丸,熄火後落大扎荽莤~~~


搞掂啦~~



 


又簡單又好味嘅滾湯~~



 


如果係超市買嘅盒裝豆腐,而且係水豆腐,係絕對無可能煎得到成型,未落鑊已經爛到變成水咁嘅款,見到就唔開胃。


睇下,我買嘅水豆腐,就咁煎都唔會碎得太離譜~~~



 


用佐少少香菇做料頭,唔同日本果啲厚身嘅,依啲香菇係國內出品,好薄身,好易浸發,味道非常之濃郁,如果做為配料用,我多數會買依類香菇,愛嚟炒肉絲炒大白菜,都好惹味㗎。


我係用廣西出嘅野生香菇,托朋友買返嚟送俾我嘅,香港無得買,下次用完,要等好耐先至買得到啦。


所用料頭有:「香菇適量、肉片醃好味、薑片、味汁(蠔油生粉糖豉油水)」



做法:


1,先落油爆香薑,再倒入香菇炒出味道。



 


2、倒入肉片炒至五成熟。



 


3,倒入炸好嘅豆腐,倒入味水略燜至收汁即可~~


熄火後倒入少少荽莤吊味,無買到小水芹,如果唔係,加埋入去,味道總正啊~~~



 


炸過再燜嘅豆腐好易入味,食落口,豆腐真係好出色好精彩~~~


簡單一湯一餸,一晚餐~~



 


 


沒有留言:

張貼留言