小菲菲俠自煮樂

27 3月, 2010

煎Pan版英式 Muffin之火腿蛋漢堡(食譜)

麥當當嘅火腿蛋漢堡?


嗯,都幾似喎~~~


食一啖,口感都完全一樣喎~~~~


 


不過,唔係麥當當極極極有可能添加佐大大大量防腐劑嘅產品,而係強嫂新鮮手工即整即食嘅包包嚟㗎~~~~



 


依款包包係我較多會選擇嘅一個,我好鐘意佢煙煙韌韌的口感,但係睇到新聞,懷疑佢哋嘅包包擺佐成年都無變化,極有可能係添加佐大量防腐劑之後,就完全唔想再去幫襯。


其實依款包包一直都識得整,只不過實在懶得搓包包,而且食得又唔多,所以多數都係出街食算數。不過依家有咁樣不利消息出嚟,想食,都係要落手落腳,自己整包包啦。。。。


做法,容我一一道來~~~


先講材料:(四個包包嘅份量)(不過我整佐三個,咁個包包會厚啲)


高筋面粉:125g 


低筋面粉:25g


乾酵母:2g


糖:2.5g     


鹽:1g


油:一細湯匙


水:100-110g


 



 


做法:


1,將所有材料混合好。


2,可以睇到下圖咁,個面團係好濕嘅,所以趁佢總好濕嘅時候,係咁順時針,大力搓來搓去,搓大約五分鐘,目的係令佢快速起筋。


3,然後用個膠刮,將面團搓成一個圓,跟住大大力扯住面團嘅一頭,將面團甩向面盤度,不停咁甩,大約要甩十五分鐘,直至面團可以搓出薄膜同唔太痴手可以成一團。



 


搓面合共用20分鐘。


手都酸~~~~


柔到咁樣略略可以出薄膜就可以了


我介紹係比較家庭式嘅簡易做法,好多功夫,可免就免,費事搞得太多嘢,腍起都唔想食啦。



 


4,因為天氣較涼,所以我就將揉好嘅面團,隔著少少暖水,發酵40分鐘,等佢變大變大變大大~~~



 


我又是心急啦。


發到咁大,就當佢OK。



 


5,然後,用少少早餐食果種麥皮,用個石舂,舂到粉碎。



 


6,將發酵完成嘅面團,分割成三舊。本嚟係可以分成四舊,不過我想老公早餐可以食飽啲,所以就寧可佢厚啲,分成三舊啦。


7,將分割好嘅面團,撲少少步驟5嘅麥皮粉係周身。


8,平底鑊亦都撲少少粉,開火熱一分鐘。跟住將步驟7嘅面團,擺上平底鑊,進行第二次發酵。(二十分鐘)


補充下,步驟8嘅時候,可以將個面團,用個鑊產,輕輕壓一壓扁佢。


咁就完成佐「面團嘅揉搓同發酵」



 


好啦,睇到平底鑊的面團變大佐啦,咁就當佢二次發酵完成。


可以煎了。


我煎嘅方法,合共都係需時20分鐘。


1,唔洗預熱,直接電磁爐開火,300度火,開住蓋,煎5分鐘


2,面團翻一次面,都係保持300度火,蓋埋個蓋,訂好時間,乾焗10分鐘


3,面團再翻一次面,都係蓋埋個蓋,300度火,焗五分鐘。


即係話,除佐第一次開火果五分鐘係唔洗蓋,其它15分鐘,都係要蓋埋個蓋去焗。



 


20分鐘,個包包,就焗好了。


唔洗焗爐,用平底鑊,又方便又快,清潔又容易~~~


買唔到高低筋粉,可以去超市買一盒盒黃黃啲包裝,二十幾蚊盒果隻「面包粉」,果個牌子嘅面包粉較得幾好,焗出嚟嘅面包效果都好好㗎。



 


所以我唔多鐘意整面包就係咁,辛苦過整中式包包好多好多,如果我食得面包多,買個面包機都好啊,但係我面包食得又少,買返嚟總要搵個位去擺,算罷啦,偶爾想食,都係「雙手解決」罷了。


言歸正傳,整好嘅包包,用個叉叉,係中間係咁叉下叉下一圈,就可以將面包分開啦。用叉叉開嘅面包,比較可以有不規則嘅鬆軟效果,食起上嚟口感會好好多。。。


當然,都可以用刀切嘅。。。。。



 


提早一日整好個包包,第二日早上,再將包包係平底鑊烘一下,然後煎一塊火腿,煎個蛋,擺一塊芝士,衝杯㗎啡麥皮,搞掂~~~



 


口感同味道比起麥當當果款,有過之,而無不及㗎~~~


最重要係,食得放心嘛~~~~


沒有留言:

張貼留言