小菲菲俠自煮樂

26 3月, 2010

誤打誤撞的美味---蒸豉油雞(食譜)

前一日食佐一半雞。另一半,強哥話,要食清淡啲。


要「蒸豉油雞」


其實係口誤,佢係想話「整豉油雞」


我笑強哥好創意,清淡豉油雞,蒸出嚟。


因為習慣中嘅豉油雞,都係相當於用豉油鹵水出嚟嘅作法,真係未聽過有蒸嘅豉油雞。


不過腍腍下,好突然地靈機一觸,腍到一種真係蒸嘅豉油雞。


儘管去試下啦。睇下想像同事實,是否同樣美味。


咁豉油雞,多數表皮色澤金黃,蒸係好難上色嘅。所以首先要解決上色嘅問題。


於是我決定,先用老抽,抹係雞身上,擺係近風口處,風乾一個鐘,等雞皮上色。


少不免,加埋幾塊薑,避一避腥味。


尋日天氣好涼爽,又大風,個雞雞好快就風乾上色啦。


 


所以做法第一步:上色。



 


上佐色嘅雞雞,就依原計劃,「清淡啲」,蒸。


第二步:隔水蒸二十分鐘



 


蒸好嘅雞雞,攤凍少少,再斬。


做好準備,只欠隻雞。


第三步:斬雞



 


當當當,雞斬好啦。。。。


睇下,蒸好嘅雞,雞皮金黃滑嫩,係咪好似豉油雞咧`~~



 


蒸雞會出好多水,倒入一個碗仔,留返第二日滾湯,就係最佳嘅濃縮雞汁啦,食得無嘥嘛~~~



 


因為隻雞只係表面抹佐一層豉油,除佐雞味,係無乜咸味嘅,所以,為佐讓味道更豐富,我決定,用蒸魚嘅方法,去俾依味「蒸豉油雞」增添味道。


 


做法第四步:煮熟一湯匙嘅油



 


第五步:斬好件嘅雞,淋上少少蒸魚豉油,舖上大量蔥段,將煮滾嘅熟油,淋上面,碌熟蔥段。


區區幾個步驟,搞掂~~~~


蔥嘅味道滲佐入底下嘅雞,同雞嘅鮮味,相得益彰,依味「蒸豉油雞」,我俾自己80分。


另外二十分,係因為用嘅係普通冰鮮雞,雞嘅口感食起上嚟,符合香港人對雞果種「好滑」嘅要求,但係對於食慣佐新鮮走地雞嘅我嚟講,多少,都係爭佐啲嘅。



 


之前一晚炒佐半斤菜,另外半斤,是夜,炒埋~~~



 


簡簡單單,清清爽爽,一菜一蒸雞~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言