小菲菲俠自煮樂

03 3月, 2010

屋企的寫意---啤酒、串燒、赤小豆扁豆粉葛湯

係㗎,個標題無寫錯㗎,啤酒同串燒之餘,可以加埋老火湯㗎。


皆因屋企之中,一切皆可能~~~


最近天氣都係反覆得好交關,上個星期開暖氣,今個星期開風扇,不過喎,當我剛剛將厚被換轉成薄被,厚衫拎去洗衣舖,準備將春夏季嘅衫褲擺出嚟嘅時候,天氣預報話我知,下個星期天氣又將激降至十度左右~~~


玩嘢咩個天~~~


又凍又熱跟住又熱又凍,嚟緊嘅潮濕天氣睇嚟怕有排跟住,真係要勤力啲去做運動出身汗排一排濕氣先得啦。加埋夜晚瞓覺之前用熱水浸一浸腳,等血氣行得順暢啲先得~~~~如果唔係,個人好辛苦㗎~~~


咁都煲返個比較據聞比較去濕嘅湯水,赤小豆扁豆粉葛豬骨湯。



 


原本計劃係煲個湯,整返個個脆肉瓜炒肉片,咁就一餐嘅。


點知豬肉買得多佐啲,而且返嚟之前入佐惠康轉佐一圈,發現啲秋刀魚8.8蚊就有三條咁著數,即刻買佐包返嚟,咁返到屋企,諗諗下,不如,燒烤咧~~~


俾電話老公,問佢想唔想食燒烤,佢即刻拍曬手掌~~~


咁就叫佢收工返嚟之前,係佢公司附近間佳寶買佐磅雞亦返嚟,咁就夠料開工燒嘢啦`~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


睇下我嘅燒烤拼盤~~~


味道好正㗎~~~



 


四點幾先至醃個豬肉,真係買得幾多下,串都串佐十幾串,醃都係印尼風味「乾蔥頭、香茅、黃薑粉、椰薑、糖、豉油、生粉」


都醃佐三個幾鐘,都有少少入佐味嘅~~~



雞亦都無醃啊,直接上爐燒,係啊,如果無睇過我介紹過我嘅BBQ爐嘅,可點依個網址進入睇返:我嘅BBQ爐


燒得幾靚啊~~~


同強哥企住係廚房,捧住罐啤酒,邊燒邊食,幾寫意~~~



 


因為雞亦同豬肉串都無咁入味,所以準備另一個沙嗲醬,係印尼商店買嘅沙嗲羔開成嘅,好香㗎~~


燒好嘅豬肉串同雞亦再擦大量依個沙嗲醬伴食,一流~~~



 


強哥話,未試過我整嘅燒烤之前,一直覺得蜜汁雞亦已經好好味,依個再叫佢食返,簡直覺得蜜汁雞亦根本無辦法塞得落口`~~


如果政府准許露天車仔檔,我一定第一時間申請返一個牌,開返檔強嫂串燒~~~


嚟強嫂串燒,免費請食龜苓膏~~~


正~~



原本係愛嚟炒嘅脆肉瓜,變成佐燒`~~


得一條,早知預多條先得~~~



 


用坑紋個塊板去燒,又靚又好味`~~


燒好之前擦少少我整嘅甜豉油醬汁,已經又清甜又好味㗎啦,下次再燒要準備多啲脆肉瓜先得,真係超好味啊。



 


準備佐一個甜豉油醬汁去擦,就簡單地,「老抽生抽黑糖白蘭地花生油~~~」就搞掂啦`~


雞亦準備佐兩個味,一個係孜然味,另一個就係依款豉油味加沙嗲醬,超好味㗎~~



 


就係因為依幾條秋刀原,將本嚟嘅晚餐計劃完全返轉。


我就麻麻鐘意食魚嘅,不過鹽燒秋刀魚,強哥好鐘意~~


因為都幾大條下,所以燒佐兩條俾佢。


買返嘅秋刀魚,要去佐鰓同入邊嘅腸,再洗一洗就清潔好啦。


清潔好嘅秋刀魚,係個身度抹一層粗鹽,醃半個鐘左右。



 


個爐比較細,所以我就擺係下格,再斬成幾截仔咁燒,易燒好多`~~


秋刀魚係強哥燒嘅,佢好有心機,燒熟之後,再開大火,燒到個外皮脆一脆,食時,以檸檬伴食~~~


我無食,唔知味道,不過強哥就贊不絕口~~~



 


邊燒邊食,滋味無窮~~~



 


沒有留言:

張貼留言