小菲菲俠自煮樂

03 3月, 2010

輕生是否唯一的選擇

一早聽新聞,又有青少年選擇自我了結生命的事件發生。


再次提醒自己,它日若為人母,一定要同小朋友做多啲心理溝通,自細要培養小朋友樂觀地天性,我認為,其實性格真係可以由細慢慢經過引導而養成㗎。


我好清楚地記得,自己都經歷過因為未夠成熟嘅社會應對心理而產生的種種情緒問題,一啲依家再睇返,真係微到不能再微的小小事情,但係當期時自己心目中覺得佢係大到真係覺得承受唔到嘅壓力,但又真係完全唔知道自己應該點樣去面對。


係啊,無話解決,連面對,都覺得無能為力。


不過基本上我都係一個頗為樂觀的小朋友嚟㗎,所以成日自我催眠,話俾自己知,「任何事情都會有過去嘅時候,我要做嘅就係慢慢等件事自己好返」


好好彩,我有一對非常之開明嘅父母,佢啲唔會要求我如何地出人頭地,名成利成,除佐要求我啲做人唔可以做社會所不容嘅事情之外,基本上無太多要求俾我,所以我有一個非常健康同快樂嘅成長過程,亦都影響到依家嘅我,總能夠用正面嘅態度去面對自己嘅問題,因此大多數時間,都感覺快樂。


亦都係自己成熟之後,發現做人真係需要做一個有「自我」的人,先至可以成為一個快樂的人。真係無需太過著重它人的眼光同心態,照顧好自己嘅心情最緊要,如果一件事,我做佐,但係我會覺得唔舒服同無咁心甘情願的話,我一定會係事情發生之前,先行拒絕。


所以如果問我,細個時同依家相較,有咩係最大嘅轉變,我會話「我依家學識佐理直氣壯地拒絕」


不過我會提醒返我小朋友,「自我」過度,會變成「自私」,所以首先要成為一個「善良」的人,先至有資格,放任自己的「自我」。


一個有「自我」的人,係會更加愛惜自己同身邊的人,在好多事情的選擇之上,一定可以做出更明智的決擇。


沒有留言:

張貼留言