小菲菲俠自煮樂

25 3月, 2010

住家小菜---客家黃酒煮雞

係網上睇到一個雞嘅食譜,剛好材料我屋企都有,咁就依版照做,都整佐一碟出嚟。


原來味道真係好好味好好味。



做法:


買佐一隻雞,一分為二,一半斬件,就愛嚟整果個「客家黃酒煮雞」



然後準備材料


「香菇、薑片、蒜頭、紅棗、客家黃酒一碗仔」


客家黃酒係一個客家朋友鄉下自家釀嚟食嘅,有一次我試過話好好飲之後,果個朋友就托親戚買佐好幾樽送嚟俾我慢慢飲(我得閒都會嗲下一杯仔酒,好滋味㗎),客家黃酒係糯米釀嘅,酒精濃度好低,甜甜哋,女仔飲好適合,天凍時飲落,周身都暖笠笠㗎。



 


題外話:有個朋友送佐包紅菇俾我,原本煮依個雞腍住試下紅菇嘅,聽聞好香好滋補,點知我浸嘅時候,發現個水全部變紅色,我好驚係咪染色上去嘅,最後都係唔敢食,掉佐。


有無人知道紅菇浸佐後個水咁紅,係咪正常㗎?



 


轉返正題,做法好簡單.


1,先用油,爆一爆香薑蒜同香菇同埋紅棗



 


2,然後倒入雞塊,慢火翻炒至肉變白色,倒半碗嘅黃酒入去,開細火焗一焗。



 


3,因為雞本身會出水,所以只要開細火,雞係唔會燒到乾㗎。


第一次落佐一半黃酒煮佐大約五分鐘,然後將最後嘅一半黃酒倒入,再落生抽老抽去俾個咸味(如果覺得太甜,可以加少少鹽去中和)。


加佐調味之後,就可以開中火,繼續燜大約十五分鐘左右,咁依味餸就煮好啦。



 


依味餸,係完全唔需要落水㗎,就係靠酒同雞肉本身嘅水份去煮熟個雞,因為無落過水,所以雞嘅鮮味都無衝淡過,唔洗擔心酒味太重,因為客家黃酒本身嘅酒精含量係好低好低,加上烹煮嘅過程,熱力一早將酒味全部揮發無佐,食嘅時候,凈係食到好香好香嘅味道,而且都唔會醉人嘅。



 


晚上俾電話阿媽,話我用黃酒煮雞,好香好好味,叫阿媽又試下咁整,阿媽即刻話俾我聽,依味餸唔好食得太多啊,因為好熱氣㗎,太滋補啦。。。。


哈哈哈,原來咁補㗎依味餸,咁,耐唔耐食下好啦。。。。


轉頭話俾強哥知「老公,阿媽話依味餸好熱氣喎」


老公「咁聽日食清淡啲好喎,剩下果半邊,清清哋,蒸個豉油雞好啦」


·¥!%#¥·¥#……#%¥


清淡=豉油雞?


總要係蒸嘅?


老公,好高難度姐~~~



 


炒多個白菜,強哥猛咁話「真係估唔到,加少少煙肉落去,個青菜會變得香咁多嘅」


當然啦,你老婆對味道,有天份㗎~~~



 


一只雞一餐食半邊,一斤菜一餐食半斤~~~


一半一半,加埋咪就係一個完整囉~~



 


 


沒有留言:

張貼留言