小菲菲俠自煮樂

11 3月, 2010

香噴噴胡椒沙葛肉丁包(食譜)

又到強嫂整包嘅時間。


因為早幾日整佐一次饅頭,留有少少麵種,所以今日雖然天凍凍,都係繼續用曬啲麵種佢。


麵種係咩?麵種即係上一次整包,發酵完成之後,我留返一細舊嘅麵團,擺入雪櫃,可以擺半個月左右,半個月之內,再用少少暖水加麵粉開返個面種,就又可以做發酵用,再整包包啦。


用麵團培養出嚟嘅麵種,有普通乾酵母無嘅香味,而且整出嚟嘅包包,口感上有少少煙韌的感覺,唔會好似泡打粉整出嚟嘅包包咁,鬆泡泡,好似食緊綿花糖咁,好恐怖。


睇下,整佐一大碟嘅包包。。。。。



 


整佐兩款包包,一款係甜嘅,一款係咸嘅,有濃濃嘅胡椒味,加埋沙葛爽爽脆脆,非常惹味㗎~~



 


原本係想整臘腸卷嘅,不過買餸返嚟,係「裕記」門口見到有新鮮到嘅沙葛喎,即刻買佐一個返嚟,一個大大個都係兩蚊個咋。


好新鮮好多汁,我就咁生食,都無起渣添~~~


沙葛皮可以用手就咁剝開~~~


我將佢切成粒粒,整包包。



 


依個沙葛胡椒肉丁餡嘅做法好簡單。


1,先將肉炒散,落豉油糖胡椒粉俾味。



 


2,熄火後,倒入切好粒嘅沙葛,蔥粒、浸腍嘅粉絲,可以試下味,唔夠味可以落少少鹽,沙葛本身有甜味,唔洗落太多糖,最後記得,落多啲胡椒粉落去,辣少少都唔緊要,驅寒嘛,而且沙葛同胡椒嘅味道,係最格㗎,唔信你整次嚟試下~~


粉絲我應該用韓國薯粉,粗身果啲會好啲,因為粉絲太幼,食唔太出粉絲嘅存在,下次改進。


咁就整好個餡啦。



 


用佐半斤左右嘅面粉,發成大大一團。


我發現,以前貪心,發得過大,咁發得太大,食起上嚟,就會鬆泡泡,所以依家我就唔會發得太過份,見佢發起至倍大即可。


因為天凍,所以我會將搓好嘅面粉擺入有暖水的鑊入邊發酵,速度會快好多㗎,我發佐半個鐘左右就發好啦。


一開始講過嘅「面種」,其實就係下圖嘅依個發好酵嘅面團,如果我下次要再整,可以依次就留返一舊仔面團,咁下次就可以再用返當酵母用。


不過唔想依排食得太密,所以下次再要整,都係用返乾嘅酵母啦。



 


將面團分割成細份,我每個包包都會落好多餡㗎。


因為面團本身有彈性,所以包嘅時候,一邊包一邊將餡塞入去,儘量包多啲餡,咁先至好食嘛~~~



包佐十幾隻,有甜有咸~~



蒸佐十五分鐘,發得剛剛好。。。。



 


依次整包包,真系好香好香。。。。



 


包嘅皮好有彈性,好香嘅面筋味,一啲酸味都無,而且,香噴噴嘅胡椒味加埋沙葛嘅爽甜,俾到足足料嘅餡,一啖咬落去,正~~~


強哥收工返嚟,我去炒菜,先塞一個包包俾佢咬住先,強哥都係第一次食依個餡嘅包包,一試,即刻贊「正」~~


我都係第一次整依個餡,以前都係阿媽整俾我食,依家自己整,都好有阿媽嘅味道~~~


遲啲俾個電話阿媽,話我整到佢嘅味道啦~~~


沙葛胡椒肉丁包,你都試下~~~



另外,上次提過嘅果款包包~~~


好多人都估中佐啦~~


個餡就係「年糕」啦`~~~


切成粒粒嘅年糕,愛嚟做餡,原來效果係咁好喎~~~



就咁四方形包起佢~~~



 


蒸好後,依然都係得出四方形㗎~~~


年糕加熱之後會變得好軟身,軟軟糯糯嘅口感,配以外邊鬆軟嘅包皮,非常非常一流~~~


所以依次再整包,都整多幾個嚟食,超好味,下次整埋俾阿媽試下~~~



 


哈哈哈,所以,個答案,就係「年糕」~~~


補充下,我用嘅麵粉係街市雜貨舖都可以搵得到嘅。


如果蒸出嚟嘅包包好黃,好大機會係因為包包發酵過度,下次縮短發酵時間試下情況有無改善。



 


整包包嘅基礎,係整饅頭,可以參考我另一個整饅頭嘅文章,入邊有介紹我係點樣整饅頭嘅,如果饅頭整到啦,包包都絕無難度啦。


全手工制饅頭


 


1 則留言:

  1. 乾酵母同泡打粉有咩不同啊,乾酵母係邊到買到呢Thx
    [羅車車回覆11/02/2012 22:58:11]Thank you so much
    [版主回覆11/02/2012 22:35:53]乾酵母又叫乾依士,可係超市或雜貨舖買到。
    乾酵母係生物制,泡打粉係化學合成物。

    回覆刪除