小菲菲俠自煮樂

05 3月, 2010

一人餐--簡易醬燒肉

女人貪小便宜基本上係天性。


所以上次見到李X記蠔油,額外送多支未試過嘅紅燒醬汁,剛好蠔油亦都需要補返貨,所以即刻買佐支返嚟,而果支送嘅醬汁,就一路擺住。


尋日又走去買佐一大大舊嘅梅頭肉,即刻愛嚟試下果支紅燒汁嘅效果如何。


都將試用心得話俾大家知道。



 


貪心,買佐一大大舊梅頭肉,咪睇下下圖兩塊啊,差不多成兩斤重啦~~~所以其實係好大好厚嘅兩塊肉嚟嘅。


切走佐皮同肥膏,用嘅係本港無添加劑健康飼養嘅豬,肉味濃啲同埋口感係無咁「霉」㗎,平時多數切片愛嚟小炒,未試過用嚟燜,依次就試下。


好簡單,肉烚一烚水,切開兩舊。(我應該再橫切一刀,等佢無咁厚,後嚟因為實在太厚,累我煮佐好耐好耐,如果切得薄啲,煮嘅時間可以短好多㗎)


煮法就簡單到不得了。


倒三湯匙上圖嘅紅燒汁入去,加適量嘅水,開火煮肉。



 


時不時翻下身,等佢上色靚啲。


個味道,勁似我以前教過大家嘅「甜肉」


咁就好方便未識得調配個豉油同甜感度嘅朋友,依隻紅燒汁,煮出嚟嘅味道真係唔錯㗎。


我就煮到用支牙籤刺入肉度無血水鑽出嚟,就謂之熟透佐,而個汁,我留返少少愛嚟點肉。



 


剛剛煮好嘅時候,聞到好香,忍唔住就先切一片嚟試下味~~~


好負責地話俾大家知道~~~


非常非常美味~~~~


最好用豬肉嘅梅頭肉嚟整,無咁肥膩之餘,食落亦都唔會鞋~~



 


本嚟諗住係食紅燒肉加埋一碟菜嘅,點知老公話要開夜就唔返,得我自己一個人食。


之前一日買嘅皇帝菜,食佐一半,另一半,尋晚用佐一半再一半嘅量,炒佐少少菜俾自己。



 


又係蒜蓉炒,加少少辣腸。


一個人,食少少,都有啲菜食嘛~~



 


自己一個人的晚餐~~~


撈少少燒肉汁,正~~~



 


 


 


沒有留言:

張貼留言