小菲菲俠自煮樂

09 3月, 2010

蘿蔔湯、薯仔燜雞亦

依家天氣真係反復得好變態。


又會一夜之間,變得咁鬼凍嘅。


同老公預先講定佐,假設真係發生咩不可預期嘅天災,所有通訊方式亦都截斷佐的情況下,約定佐係屋企附近一個比較空曠的地方等待彼此,我亦都係屋企最當眼嘅地方擺佐一個細細嘅「救生包」,里邊擺住「兩支食水,少量乾糧,應急藥品,少量現金,電筒,收音機,」慎防有咩意外發生時,一拎就可以走人。


近排頻頻嘅地震新聞,真係令人好無安全感。


無論點都好,防患於未然,係必要嘅。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


雪櫃有一條皺曬皮嘅蘿蔔,咁再買多盒豬骨,加兩條甘筍,少少杞子紅棗,幾片薑,就咁煲啖湯水飲下。


好香好清甜~~~



 


上次屋企串燒,凈有啲雞亦。


都要處理佐佢。


先用少少生抽糖酒醃一醃佢。



 


然後凈鑊,唔洗落油,就咁干煎雞亦至表皮略見焦黃。


煎好雞皮,都大約有五成熟啦。



然後原鑊落啲蒜片同薑絲爆出香味。



 


屋企凈有一個大大隻薯仔,切埋,再切少少甘筍,配住嚟煮,都有大大一兜。


因為我個煲直接可以上火煮,所以我就將所有材料擺埋入兜,落上上篇文章提過嘅果支「紅燒汁」一大湯匙,少少酒,水,煮十五分鐘,搞掂。



 


我之前果個中等大嘅瓦煲洗碗時唔小心撞爛佐,剛準備買返隻,星期六返奶奶度食飯,奶奶俾佐依隻煲仔俾我,佢都係人啲送俾佢嘅,不過佢見係玻璃唔敢用,咁就再送俾我,哈,真係開心,咁就唔洗再買啦,依個都可以代替用到。


而且幾好用喎,佢聚熱能力好勁,熄佐火,個湯汁都總係度繼續滾佐好耐,幾好用。



 


我係下晏預先煮佐十五分鐘煮熟佢嘅,咁浸佐一個下晏,晚上食飯再開火熱返佢,入曬味,好好食啊。


而且開大火,一樣可以做到收汁,令醬汁結稠嘅效果,濃濃嘅薯仔汁愛嚟撈飯,一流啊~~



 


一個湯,一煲薯仔雞亦,凍凍嘅天,暖暖嘅餸,舒服~~



 


湯又煲好,餸又煮好,我見無咩事做,咁就搓面,蒸幾個饅頭仔俾老公夾花生醬練奶,做第二日早餐。


少少面粉,三幾下就整好,天氣凍,發佐好耐先發好,不過都叫發得幾靚,啲饅頭發得好靚,同埋好香啊~~~



 


切饅頭嘅邊邊角角位,見唔靚,就搓佐兩個包包。


估唔估得到係咩包?


我天馬行空地發揮創意,整佐咁樣嘅包包出嚟,原來效果咁好喎,無論係口感定味道,都非常非常一流啊~~~


下轉專門整一次依個包,到時再揭曉,個餡,係咩~~~


有無人就咁睇,可以估得到咧?



 


提示下


係甜味嘅


雖然睇落似蓮蓉豆蓉,不過可以好負責地話俾大家聽,唔係,唔係豆類~~


再睇下個包嘅形狀,點解切開可以係四方形咧?


究竟,個餡係咩嚟嘅咧?


 


哈哈哈。。。。。


沒有留言:

張貼留言