小菲菲俠自煮樂

15 7月, 2010

美味的早餐---鹵肉包、芋蓉包

特登鹵多佐好多甜肉,為嘅係整一個鹵肉包。


鹵甜肉做法可參考我以前食譜。



左邊係鹵肉包嘅餡「鹵肉剁碎+甜鹵汁+香蔥+香麻油」


右邊係阿媽整俾我嘅芋蓉,阿娘親手自己整㗎。


芋蓉做法「原隻大芋頭煮熟之後壓蓉,加豬油同砂糖不停攪至起膠質感即可」


無乜特別花款,只不過係用豬油去增加佢嘅潤滑度,用砂糖俾味,食到係最原汁原味嘅芋頭香味。



天氣熱,面粉用佐半個鐘已經發得好靚好好。



我包得其實都好醜樣,唯有慢慢進步啦。。。。



發得真係好好啊,全部都擠埋一堆咁,睇到勁開心啊。。。


包包的基本係饅頭,做法可參考我以前寫過食譜:「饅頭的製作


我個鑊其實幾大下㗎,所以啲包包,一個個其實係好大一個㗎。。。。



睇下蒸好嘅包包。。。


芋頭蓉嘅。。。。


老公一試之下大為驚艷「比豆蓉總好味啊,自己整嘅餡?味道好正好正啊」



連不嗜甜食嘅我,原本諗住食半邊,點知一食停唔到口,成個都食哂~~~


芋蓉因為係自己整嘅,絕對無添加劑同莫名其妙嘅香料,個餡有濃濃純純嘅芋頭香味,咬落一啖,先係面粉嘅清香,跟住而來嘅,係一股淡淡嘅芋香味,慢慢由喉處再滲返出嚟俾個味覺細細欣賞,感覺非常美妙。。。。


難怪強哥對依個包包,贊不絕口~~~



我一世人都對甜食麻麻,所以最鐘意食嘅,係香噴噴嘅甜肉包。


其實煮餸主要都係咸味為主,甜味為輔,雖然個肉叫「甜肉」,實情只不過係咸中帶甜,因為人嘅口腔好易被糖份欺騙,有佐甜味嘅咸餸,會令到成味餸感覺上更為鮮美,所以煮葷菜,俾少少糖份,係絕對地會令到味餸菜添色不少。


好似依款鹵肉包,面皮嘅香軟加埋餡料嘅咸香,配以面粉微甜嘅感覺,一啖咬落,真係比叉燒包加佐臭粉後誇張的鬆軟,總來嚟得吸引得多。。。。


酒樓嘅叉燒包同我自己整嘅鹵肉包,我一定會選鹵肉包。。。。


以前依個餡,我會用荽莤去配搭鹵肉,但依次我轉佐用香蔥,我發覺用香蔥更好,有一股蔥嘅香味之餘,蔥只有錦上添花之勢,係唔會喧賓奪主地搶去肉嘅鮮味,以後,我再整鹵肉包,都會用蔥去配搭。。。。



一次整十幾個,擺入雪櫃,可以食好幾日哩。。。



尋晚同強哥外出撐檯腳,食飯之前周圍先行一轉,走去買啲小食返屋企,每次見到琳琅滿目的小食擺埋一堆嘅時候,意志力係最低薄的,忍唔住手,依樣一啲果樣一啲,最開心嘅事,莫過於此,殊不知,將師奶本色盡顯無遺。



再行前少少,又到一間老字號餅舖,整餅師傅都有返咁上下年紀啦,再過多幾十年,唔知依類傳統手工作坊,總有無得延續我啲嘅口福咧。



最愛係燒餅,香噴噴豆沙燒餅係我最愛,點會放過熱辣辣即見即食機會~~


即刻整返兩件同強哥一人一件,先嚟個飯前小點~~



 


心諗如果將里頭嘅豆沙轉成我阿媽整嘅芋蓉,燒餅嘅味道一定更加完美。


 


 


 


沒有留言:

張貼留言