小菲菲俠自煮樂

10 7月, 2010

清粥小菜---蒜蓉炒麻葉、蒜香蒸肉餅

麻葉似乎潮州人食得比較多啲。


尋日係潮州人開嘅雜貨舖,買佐半斤麻葉。


買多啲,一次炒好擺住可以食幾日。


炒好嘅麻葉可以凍食,愛嚟送粥最一流。


香港買到嘅麻葉係略為醃過嘅,就唔係新鮮嘅麻葉。


有人話,麻葉食起上嚟會少少麻,所以稱之為麻葉。


哈哈,依個可能係用嚟呃細佬嘅講話,實情係麻葉嘅莖有極高嘅纖維成份,成熟嘅麻葉莖壓扁之後浸水,會浸出好多白色嘅纖維出嚟,古時候嘅人,就會收集依啲浸出嚟嘅纖維,集中之後,再編成一條條嘅麻繩以供使用,因此,依種植物嘅葉,就被稱之為「麻葉」


食佐係唔會口麻㗎,不過有極高嘅纖維成份在內,對於清理腸胃效果極好,其味帶甘,食落有少少苦苦哋嘅感覺,愛嚟送粥非常非常一流。



 


因為佢嘅莖幹有極高纖維,咬落會起好多渣,所以買返嚟嘅麻葉,我都會慢慢清佐啲莖出嚟唔要。


凈葉食落會滑好多。



麻葉極吸油,所以炒依味餸,要落多少少油去炒。


用蒜蓉就咁炒已經好好味,所以落多幾粒蒜蓉。



因為佢本身已經有咸味,我又想佢香啲,咁就落啲豆醬落去,怕太咸,所以麻葉浸水耐啲,過多幾次水,咁就剛剛好個味啦。



買半斤係好多㗎啦,一餐食少少已經足夠。半斤可以食好多餐。。。。


強哥以前唔識麻葉為何物,係帶佢去食過幾次潮州粥,配埋嘅小菜有炒麻葉,佢食過覺得味道好好,先至跟住我鐘意埋。。。。


整肉餅凈返少少豬肉,加埋落去一起炒,有肉味似乎心理上感覺好味啲啲,炒好後嘅麻葉再滴上幾滴香麻油撈勻,正~~~



我覺得肉餅送粥都好好。


咁就蒸佐一味我婆婆自細蒸俾我嘅味道。


調味有「生粉、生抽老抽、糖、蒜2粒剁蓉、米酒少少」


同免治豬肉加水攪至起膠,入碟上籠蒸15分鐘即成~~~



簡單地蒜蓉同豬肉嘅味道,有濃濃嘅細個時嘅味道。。。。


好鐘意~~~



 


加埋自家制咸蛋,就依啲餸,晏晝已煲定一大大煲粥,咁就可以晏晝食到晚餐。。。。。


舒服~~~



沒有留言:

張貼留言