小菲菲俠自煮樂

30 7月, 2010

生活小提示

薯仔一生芽就唔好再食用,如果唔係,好易中毒。


因為薯仔嘅芽仔,會產生一種叫「茄鹼」嘅毒素,見到薯仔皮變綠,都係有佐毒素,就一定唔好再食用,如果唔係,後果可以好嚴重。


平時買返嚟嘅薯仔,如果一次食唔哂,可以點解保存?


我通常會在一個無陽光直哂到嘅室溫下擺放,同埋最好係薯仔側邊,擺埋蘋果。


依個係細個時阿爸話俾我知嘅,佢話蘋果會揮發一種氣味,而依種氣味,可以非常有效地抑制薯仔生芽嘅速度,所以,薯仔側邊,擺埋經常都會買嚟食嘅蘋果,一舉多得,幾好啊。。。。


咁樣,一次食唔哂嘅薯仔,可以擺得好耐都唔會生芽啦。。。


(無所謂咩蘋果,邊隻蘋果都得~~~)



廚房用品類當中,一定會擺埋一支牙膏。


牙膏本身有清潔嘅成份在內,而且可以食用,好多時我都會用牙膏去清潔一啲食物類嘅嘢。


而且牙膏清洗不銹鋼類嘅產品,可以好乾淨,我最鐘意用牙膏洗帶茶漬的杯,可以洗得好乾淨。



好似蘋果,有醫生話帶皮食最好,我自己麻麻鐘意食蘋果皮,所以好少會食皮,直接削走,不過如果有人鐘意食蘋果皮,最好洗乾淨啲,因為依家嘅蘋果,點知有無農殘存啊。



清洗蘋果表皮,只需要擦少少牙膏上去,然後用廚房紙輕輕一抹,蘋果表面嘅白色物質,就好容易抹得乾乾淨淨,再過一過清水,可以直接連皮食用啦。。。


除佐蘋果,提子大家都會發現會有好多白色霜狀物體係度,其實係果農為佐可以延長提子嘅保鮮期效而噴嘅一種化學物劑,食佐肯定係對身體無益嘅,咁提子可以點清洗咧?


好簡單,將提子裝入一個保鮮袋,然後擠少少牙膏入去,倒啲清水入去,然後上下大力搖,用牙膏水去衝洗提子表面嘅白色物質,最後再過一過清水,可以發現提子表面就乾乾淨淨啦~~~


 



 


總有一個,應該好多人都知道嘅方法,為免有人唔知,我都提一提。


就係走佐風嘅「餅乾、曲奇」依類食品,只需要擺入冰格,雪一個鐘左右,利用雪櫃去吸收餅入邊嘅水氣,咁啲餅乾,就會即刻又變返脆卜卜啦。。。


不過如果係變佐質有油膩味嘅餅乾,就無需再咁做啦,直接掉佐佢啦。。。。



 


沒有留言:

張貼留言