小菲菲俠自煮樂

22 7月, 2010

三號風球下的小聚

尋晚強哥幾兄弟全部嚟齊屋企,有事商量,咁我就求其整幾味餸,等大家係屋企舒舒服服食飽飽再慢慢商量。


加埋四弟老婆,一共六個人食飯。


我唔係整好多餸,不過每碟都大大碟,一定夠食。。。。


人齊開飯,我捧啲餸出嚟,個個開佐一日工,都肚仔餓啦,聞到香味,個個叫肚餓,我整啲餸全部係惹味嘅餸。。。。


炒佐一個馬拉盞炒椰菜,惹味又清甜。



菜脯炒蛋,令到幾個大男人係咁扒飯~~



鎮江骨,得到大家一致好評。


 



睇大家心急想開飯,我就快快影幾張,心急影相,影得一塌糊塗,嚟個全家福啦。。。


個個都食得好滿足~~~~



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


早幾日食飽飯去散步,順便又影佐啲相。


一入夜,街頭多佐好多人擺檔仔。


依區生活指數較低嘅人較多,睇到啲貨,應該都係二手貨,不過供同銷,都一樣咁有市場。



好多都係上佐年紀嘅人擺檔。



阿婆擺檔。



阿婆~~



阿婆嚟遲佐,要搵返個靚位。。。。



十幾蚊個飯盒,選擇都好多。。。。



開工鞋,百幾蚊有交易。。。。



好平嘅表~~~



人都要消失係表之中~~~



認真幫客整表,幾十蚊隻表,一樣認真對待~~



光管。。。。燈飾~~~



二手電鑽~~



批量生產的古董~~~



依度,就係最出名嘅鴨記~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言