小菲菲俠自煮樂

03 7月, 2010

買燒鴨,隨手拍

尋晚接埋老公收工,一齊去深水埗黃金行下,諗住幫部PMP買個套套。



經過後巷,好驚有一隻大老鼠跳出嚟。



冬天食蛇羹,熱天食生果啦。。。


幾識執生間舖頭。。。。



深水埗依間地產公司,真係勁,得果24吋左右深,计埋大約都係得果40呎咁大大间~~


佢係簾逢底下隔間細細玻璃屋仔出嚟嘅~~


不過舖不在大,有生意就掂~~



依家依類手作坊式嘅餅家,真係見少賣少啦。。。


佢有我至愛嘅核桃酥,每次經過必買。。。


強哥有時收工都會兜個圈走嚟依度買返打返屋企哄我開心㗎。。。



雖然無冷氣供應,裝修簡陋,但係所有點心好熱鬧咁堆係門口,行過經過,都忍唔住停低望幾下。。。。


以後舊區拆哂,依啲街坊生意嘅餅家,再搵唔返啦。。。


其實舊區最有風味,有歷史沉澱之後濃濃嘅人文氣息,係新區絕對搵唔返嘅味道~~



買半邊燒鴨嚟食,師傅手起刀落,話咁快,三幾下,就幫我斬好啦。。。


啊師傅總鬼咁開心叫我俾佢睇下,我影得佢靚唔靚仔,強哥問佢有無MAIL啊,如果有,SEND埋俾佢睇添啊。。。哈哈哈。。。。


其實香港人都幾開心嘅。。。。



嘩,個門口,係咪好古咧。。。。



斬完燒鴨,拖手仔返屋企~~~


就咁望上去,係咪似一個個盒仔。。。。


我同強哥就住係其中一間盒仔度啦。。。。



提早蒸好碟飯啦,返到屋企,即刻開得餐~~~


簡單~~~



沒有留言:

張貼留言