小菲菲俠自煮樂

29 7月, 2010

瓜菜一餐---涼瓜炒蛋、芥蘭炒肉碎

熱天都係食清淡啲好~~~


買佐斤芥蘭,唔係成條灼熟,而係炒。


由細阿媽就教過我,芥蘭一定唔好用蒜蓉炒,芥蘭加埋蒜蓉會好臭,炒芥蘭一定要配薑,少少酒,鹽,少少糖,咁樣炒出嚟嘅芥蘭就一定會好好味。



我總落埋少少肉碎,炒芥蘭,比白灼,多佐好多滋味,同埋爽口好多㗎。。。。


要先炒腍芥蘭骨,最後先炒葉,所以我切好嘅芥蘭會分開擺~~


記得啦,炒芥蘭,最佳拍檔就係「白酒、糖、鹽、薑絲」



 


涼瓜炒蛋。


強哥最鐘意食我阿媽嘅涼瓜炒蛋,佢話特別好味。


阿媽就專程嚟我度教過我煮法。


真係有少少要訣要記得㗎。


首先,涼瓜凈要表皮薄薄一層,要斜片切出嚟,入邊嘅白色厚皮一定唔要。


炒法:


1、先落少少油,爆香涼瓜片,盛起備用。


2、蛋打散,落鹽,然後將涼瓜倒入蛋液,油多少少,燒紅個鑊,將蛋同涼瓜倒入,由得火去煎到蛋略略焦黃,先翻面,再煎香另一面,咁蛋嘅香味先會出嚟。


煎成一餅餅,咁又可以食到蛋嘅焦香,又有涼瓜完全唔苦,凈係有少少香香甘甘嘅味道,會係好甘香嘅一味餸。



我失敗佐,因為屋企凈返兩隻蛋,通常要三隻蛋就最好,蛋液唔夠,炒出嚟唔夠香,而且油我唔敢落太多,炒得蛋無咁香。。。。


個涼瓜我炒嘅時候火太細,炒得太耐,變黃,唔靚。


如果阿媽炒嘅依味餸,色香味有100分,我最多得40分。


有待進步~~~



兩味餸,清清哋,幾好㗎~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言