小菲菲俠自煮樂

01 12月, 2010

「食譜」強力補充骨膠原---南乳蓮藕燜豬腳

朝早整佐份三文治做早餐。


強哥喜歡食蛋,就俾佐厚厚的蛋入去,薄薄地切佐幾片午餐肉點綴一下味覺,面包稍稍焗了一陣,一份簡單好味道的早餐三幾下功夫就做好啦~~



餐蛋治早晨全餐~




好多人會因為豬腳中過高的脂肪及膽固醇而產生強烈的罪惡感。


看過相關的文獻記錄,其實豬腳的脂肪與膽固醇相較其它部位反而係最少,反而係佢本身含有豐富的膠原蛋白,對於女性的皮膚及骨質裏的骨膠原液係有非常正面的補充作用㗎。


具體的醫學理論我唔係咁明白,不過大致知道,人體骨關節的地方,會有一層做為潤滑作用的液體係度,如果果層潤滑作用的液體不斷流失,而又得不到補充的話,骨頭與骨頭之間就咁生硬地磨來磨去,(經常會聽到自己骨頭卡卡作響,咁就有可能係果層液體正在流失,骨頭磨得好交關添啊)長久落嚟就會形成關節痛了,進食骨膠原豐富的食物,有食療的作用,雞腳豬腳的,都屬於骨膠原特別多的食材,所以偶爾食用,於身體反而大有益~~


尋日買佐兩條豬手,無咩肉,就係皮多。。。。


睇下材料「豬腳適量、南乳一大磚、姜與蒜適量、蓮藕與花生適量」


豬腳我先碌一碌過水,咁樣容易清理上邊的毛發~~


報撥毛都撥得我眼冒金星,一邊撥一邊不停反胃做嘔,我聞到生肉的味道就頂唔順,好彩條豬還比較童年,都不算太多太硬毛~~


所以依味餸,有血有淚㗎~~



做法:


1、先用油爆香姜與蒜


2、倒入南乳,用油慢慢炒出香味,可以適當加少少水炒散。



3、倒入豬腳一同翻炒


4、倒入蓮藕與花生繼續翻炒


5、落生抽老抽,冰糖,料酒,落足夠的水,燜至肉皮酥軟即可~~


其實燜嘢嘅餸真係特別容易,將所有材料掉入去加水燜煮就係㗎了,無乜難度~~


同埋,一般我都會落冰糖,因為老一輩的人都認為,冰糖會更容易讓肉質變得酥軟~



燜出來好大一煲。為佐控制強哥果個豬腳狂,我要不時提醒佢「少食肉,多食菜」


專登用個細啲嘅碗裝出來,用心良苦吶~~


吸收佐豬腳的日月精華,加上南乳的香味,依味餸最美味的,係蓮藕!



為佐分散強哥對南乳豬腳的高度關註,我特別整多兩個菜。


用蕃茄豆芽與肉片,滾佐一個湯,酸咪咪,好多豆芽,先飲個湯食下豆芽,胃就漲佐二成~~



再來個肉絲炒油麥菜,繼續分散強哥對豬腳的依戀~~



全家福~~



 


沒有留言:

張貼留言