小菲菲俠自煮樂

03 12月, 2010

表面成本「10蚊雞」---整三味餸

青菜蘿蔔同黃金相比,邊個嘅價值更高,自不言而喻。


人類一早過佐「以物易物」嘅年代,取以代之,係用一啲全國上下認可嘅形式去代替物品的價值,以方便物品做為流通嘅手段之一,而依個就係貨幣出現嘅最基本作用。


身邊好多朋友未必能夠意識到「黃金」嘅作用。


以香港為例同大家分享下貨幣嘅作用,港幣凈係在本港印製流通,局限於香港本土嘅交易所需,你拎住港幣去到外國,係無辦法實現佢嘅價值換取你所需物品㗎,因為外國商家唔一定會認同港幣嘅價值,你首先要去一個地方兌換本地嘅貨幣先可以發生交易。


咁全球咁多種貨幣,就好需要一種全球都認同嘅形式做為一個標準去體現物品的價值,因此,就衍生佐以「黃金」做為一種國際認可嘅「貨幣價值」嘅形式了。


簡單嚟講,即係當你手上嘅港紙在國際上貶值到一文不值嘅時候,你手上嘅黃金,就可以做為最後嘅支付手段,在國際上做為貨幣流通了。


因此國際上所有嘅國家,都必定會有自己嘅黃金儲備,依個都係最直接可以體現到自己國家實力嘅表現之一,目前全球儲金量最大嘅國家係美國,中國近年都開始致力於依方面嘅儲備,香港都當然會有自己嘅儲備。


大至國家都有儲金嘅習慣,細至我啲小家庭,其實都好應該有依方面嘅認知。


因為知之甚少,所以香港年輕一輩會覺得金好老土,除佐係婚嫁時嘅先會出現嘅一種道具,平時對金器嘅態度,係完全無所謂嘅。


其實作為投資作用去購買黃金嘅形式係其它國家有好多選擇,依點本港銀行對依方面就無乜太多推介,新聞又話市面上嘅假金越來越多,咁總邊敢隨便係街買金做為保值啊。如果銀行推出,譬如薄薄一塊金片,無需好似金舖咁要支付手工費,凈係俾金本身嘅價值,售值比較平民路線,譬如五百或者一千就有一塊嘅份量,人人都買得起,咁平時當儲值咁購買,都係好好嘅一種投資方式嚟㗎,起碼點都有啲嘢係手睇得到嘛~~~有心嘅市民,可以趁金價低嘅時候,多有多買,少有少買嘛~~


咁都可以俾年輕人形成一個更好嘅投資或者儲蓄意識㗎~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


尋日晏晝,炒佐一碟仔椰菜~~



豬手終於全部解決,食佐好幾餐啊~~



尋日買佐一扎菠菜,勁大一扎,都係四蚊咋~~~


菠菜含有較多草酸,所以煮食之前最好可以出一出水以去除部份草酸對胃部造成嘅負擔。


因為一扎真係好多,所以一扎菠菜四蚊雞,作兩份食。



浸多少少粉絲,同出過水嘅菠菜,取一細部份,用「黑醋、砂糖、麻辣醬、麻油、生抽、蒜蓉」撈勻,整佐個-----「涼拌菠菜」


勁開胃~~



另一大部份嘅菠菜,一樣出一出水,然後用紅蔥頭同少少食凈嘅午餐肉炒埋一碟,好清爽㗎~~



整肉餡餅凈返少少肉餡,咁就用佐兩粒雞蛋,一粒咸蛋,蒸返個「蒸雙蛋」


除佐蛋同肉餡,無額外俾調味,因為肉有調過味,咸蛋又有咸味,我覺得已夠味。


整涼拌菠菜有少少粉絲,我又剪埋少少入去一起增加口感~~



想蒸蛋嫩啲,咁落水就多啲,我想食比較實,有蛋味嘅蒸蛋,所以蛋同水嘅比例,大約係1:0.9嘅比例。如果想食到好滑好滑嘅蒸蛋,最好蛋同水嘅比例,係1:1.5,咁蒸出嚟就一定好稀好滑。。。。


我用另一個碟蓋上去蒸蛋,三個蛋,蒸大約10分鐘。



我鐘意豉油味,所以蒸好嘅蛋,會淋少少生抽~~


依味餸大約成本都係5蚊雞~~



同我想像嘅口感一樣啊。。。都一樣好滑㗎,一啲都唔會老~~



四蚊菠菜,五蚊蒸蛋,加埋其它當齊頭十蚊左右,已經有三個餸啦~~~


雖然依餐飯表面成本係好低,但係當中包含我嘅心機同對家人口味的調配,樣樣都咁好味,所以其中嘅價值,絕對好高貴~~~


「我哋嘅低成本高價值全家福~~~」



 


 


沒有留言:

張貼留言