小菲菲俠自煮樂

23 12月, 2010

一雞兩味之香菇燜雞煲(下)

通常香菇燜雞我都鐘意隔餐再食,因為更加入味。


所以之前一日,買佐一隻雞,一半焗,另一半就先炒好佢,等第二日要食之前,再加返熱佢,咁就非常之入味啦。


一直覺得自己嘅香菇燜雞點整都不如阿媽整嘅好味。


後嚟親自睇住阿媽整一次俾我睇,先至知道其中嘅區別。


有時阿媽覺得理所當然嘅方式,就遺漏佐對我提及,咁對於我嚟講,就係果一下嘅區別,就令到味道大不同。


終於做到同阿媽一樣嘅味道,講下我屋企嘅做法。


1、先將香菇落鑊炒出香味,然後落少少高湯去煮熟,盛起備用。(我用嘅係朋友送嘅真正深山自然生成嘅野生香菇,雖然好細粒一個,但菇味濃郁,野味實足,與雞配搭,只有更好。)


2、原鑊落油,爆香薑片同蒜瓣


3、將斬件雞肉(唔洗醃)倒入鑊,唔落水,慢火干炒至半熟。


4、落少少水,生抽老抽糖,酒俾味,開火燜熟。


炒雞不宜落得太多水,水太多會衝淡雞本身嘅鮮甜味。



係啊,我屋企唔係一開始就將香菇掉入去一起燜,而係先將香菇用高湯煨熟,最後再同煮好嘅雞炒幾下。


咁做法有個好處,香菇唔會因為同雞煮得太耐而變得好咸,總可以保持得好爽口。


我試過啦,以前我就係一開始就將香菇一起掉入去燜,以為咁樣會味道濃啲香啲。


但其實,只需要最後一步再將香菇掉入去係咁炒幾下,成碟餸嘅味道,真係有好大區別~~~



其實依個時候,已經食得啦,不過我想雞入味啲,所以留返第二日再食。



第二日,天寒地凍,咁就一於用煲仔上。


先係另一個鑊炒返熱碟雞,然後煲仔上火燒興,再將雞倒入煲仔度,咁樣食到尾,雞都係暖笠笠~~



四弟嘅太太有應酬,得佢一枝公,強哥就叫佐佢上嚟屋企食飯,飯後兩兄弟可以一起打下機。。。。


四佬一入到屋,我問佢肚餓未


跟住打開雞煲嘅蓋,佢嘩一聲「聞到個味道,即刻覺得好肚餓」


係㗎,只係簡單嘅薑同蒜,以及豉油糖,已經可以燜到好香好香嘅味道出嚟啦~~



炒多碟牛肉。。。


牛腱較大,炒好後,大大一碟。。。。



又買佐一盒豆苗,再買包五香豆腐,加埋炒成一大碟~~~



果倆兄弟食到捧住個肚,飯後即刻開工打機~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言