小菲菲俠自煮樂

30 6月, 2010

滿足

我細個時儲過收音機,儲過鋼筆。


嗜好總是需要付出代價的,讀緊書無收入嘅我,為此經常地三餐不繼,也在所不惜。


省下盡可能多的零用錢以換取最新的心頭好才是最實際的作法,從來不在衣著上有所要求,阿媽買咩就著咩,一款哈利波特式的大黑膠框眼鏡,貪佢夠舒服一配五六副帶足成個青春期,因外形欠佳因此拒絕過多的社交活動,躲在房中開住HiFi聽電台節目,捧住一書已當成一世界,當時已經好清楚自己內心嘅滿足感係完全唔需要同人交待自己靜靜感受經已足夠,諗返,自己應當係最早期嘅所謂「宅女」嘅標準代表。


最幸運的,是遇上與我完全一樣一樣地強哥,果種相似,係精神上完全嘅吻合,好多事情我倆無需過多言語,態度上已能達成一致,甚至連喜好,大家都相似得驚人。


每日食過晚餐,都會同強哥外出散步,漫無目地周圍行下,志在吹下風,放鬆下情緒;尋晚散步行到旺角,見好耐無去睇機,就入佐去望下依家有咩新款嘢,我隨口講句「好似好耐無買過細機嚟玩」,強哥一聽即刻興致勃勃「好喎,研究下有咩抵玩嘅」


咁就買佐部SONY嘅細機,之前都睇過雜誌介紹,都出佐好幾個月啦,係網上睇過片,佢高清影Movie真係好掂,尋晚一買即試,果然無失望,佢係夜景之下影出嚟嘅效果,真係好出色,而且貪佢夠細部,平日擺係細袋都唔會造成負擔。


我倆公婆一樣咁衰樣,一買開就停唔到手,強哥送部相機俾我,再行多幾行,經過見到強哥似乎幾有興趣一部PMP,問過強哥確係鐘意,咁就買佐部送俾強哥,依啲就叫「禮尚往來」嘛。。。。。


其實,咪又係我自己都有興趣。。。。


所以喜好相近嘅時候,大家買起嘢上嚟真係唔會有所謂嘅「冷靜」,所以可想而知,我哋屋企最多各式各樣嘅,係啲咩啦。



講真,依家嘅PMP真係抵玩,一千幾百蚊,已經好靚質素,功能亦都齊全,依部PMP有6吋大芒,16G內存,同部PSP相比,個芒大佐幾多,而且好薄,拎上手都唔會覺得重。


不過我覺得最抵玩,真係PSP,Game又多又好玩,(不過成日要同埋強哥一起打同一個Game幫佢做任務)一部PSP可以睇戲,可以上網,可以睇電子書,可以打機,而且我依部玩佐四年幾啦,都依然咁work,玩得最多,所以最殘,但足證佢嘅耐用性。


當初買NDS,都只不過係為佐玩Super Mario個Game姐,其它嘅Game過於小朋友程度,通常去廁所,唔想用腦嘅時候最適合玩,不過NDS睇電子書嘅軟件好用過PSP嘅。



好耐無買PMP,因為屋企已經有一部。


買佐四年,用嘅次數極少,當初都唔知點解會買,最唔抵玩係佢,不過當時初次見佢,真係有驚艷嘅感覺,手感一流,成30G內存,當時我部notebook都係得60G咋,可以直接駁睇電視,可以預錄電視節目,加埋配件,當時買接近5000蚊,依家睇返,真係痴線㗎咁鬼貴,依家一千蚊部已經好正啦。。。。


尋晚買果部PMP真係好滿意,咁嘅價錢,可以有咁嘅質素,真係好OK啦。尋晚即刻試下,駁入4X吋嘅大電視睇高清戲,完全都無問題。



我就諗住用佢睇電子書嘅,可以選擇豎睇好似真係睇本書咁,亦都可以橫睇,字體夠大,睇得好舒服。



玩物會否喪志?不得而知,但獲得心頭好嘅滿足感,又點可計較~~



講返部細機,型號係TX7。


細機嘅功能同效果本嚟就無乜太多要求,買嘅目的係佢夠細,同埋高清影Movie果下,而且強哥不嬲鐘情SONY嘢。


個芒夠大啦,有3吋咁大,不過一定好扯電,試玩一排,睇下有無需要買多舊電。



睇返網上其它網友嘅評價,話依部機嘅相太柔和,色度太淡,不過我自己玩開Nikon機,依個問題我都OK接受。


試影下幾張相,完全無處理過嘅裸相,我就覺影出嚟,同SONY其它機相比,係少少柔和,色度無咁濃,不過都好幼細啊,對比都好出,而且係光線不足處,都出得好好。。。


最勁係我係好暗位,拍Movie之後擺上電腦睇返都好清楚。。。。


而且佢25mm廣角鏡,真係幾好取景嘅。



夠傻瓜機,乜都唔洗諗。。。。


草草又係部細機影,完全無PS過。



左邊係無處理過嘅裸相,右邊我用魔術手加強銳度至120,加深佐色彩,加埋水印,一樣好正啊。。。。



影返張電腦芒,我覺得色澤度都好真啊。。。。


洗乜咁深色,假到死。。。。



暫時有咁多心得,兩個小玩意,有排玩啦。。。



 


沒有留言:

張貼留言