小菲菲俠自煮樂

12 6月, 2010

乜都落啲大大一個厚底PIZZA

無無聊聊,想食PIZZA添。


即刻變底出嚟~~~


自己整,當然料足夠份量。。。。。



 


整沙律真簡單,鐘意食乜就落乜。


我就落佐薯仔、青蘋果、甜粟、菠蘿、煙肉腸、雞蛋。


加加埋埋,大大一盒。。。。



 


餅底提早一晚整好,擺入雪櫃雪一晚,第二日要用先入焗爐。


我無用份量,直接就憑感覺落高筋粉同水同酵母,我另一篇文章寫過餅底嘅詳細製作材料同方法,有興趣可以睇返依個網頁「點依度



 


講下依次個PIZZA醬嘅製作方法:


我用佐茄膏嚟整,其實好多專業整薄餅嘅舖頭,都會用茄膏嚟整個醬底,成本較平之餘,味道都唔差。


我會用牛油熱鑊,倒入洋蔥爆香,然後倒入茄膏,再落多少少茄汁,少少水,煮滾之後就係個醬汁啦。



 


屋企唔方便儲存新鮮蕃茄嘅時候,一盒茄膏都幾大作用㗎,睇下,煮好嘅醬,都好結,而且好香添。。。


茄膏嘅味道比茄汁更香濃,無新鮮蕃茄,用佢都係一個好好嘅選擇。



薄餅上邊嘅料,基本上鐘意食乜就落乜㗎啦。


我就用佐「腸仔、漢煲扒切粒、青椒洋蔥粒、菠蘿粒、煙肉」



落材料嘅次序:


1,先擦蕃茄醬,落一層芝士



2,落碎粒嘅材料,舖多層芝士



3,最後一層,擺片狀材料,譬如腸仔同煙肉,然後,面再落多一次芝士


4,記得,個餅邊,要掃一層油,作用係焗嘅時候可以容易上色變金黃。



 


5,入焗爐,200度火焗30分鐘(因為我用細焗爐,時間上需時稍長,如果屋企係大嘅焗爐,要相就減少時間同火數)


細焗爐焗出嚟嘅效果始終稍遜,個底同邊邊都未夠理想狀態,火力夠大再脆啲就好啦。。。



所以我翻入平底鑊,再煎一煎脆個底,當堂好味好多好多。。。。


下次用平底鍋整薄餅算數。。。。



 


未焗好強哥已經係身邊轉嚟轉去,聞到香味頂唔住啦佢。。。。


一話食得,最開心係佢。。。。。


自己整,當然料足足啦。。。


食落口,滿滿嘅濃濃嘅味道,好滿足。。。。。



 


薄餅底軟軟韌韌,好有彈性,食落好好口感。


唯一要改進嘅地方,係下次唔好整得咁厚。。。


太厚嘅薄餅,食得一舊,都大半飽啦。。。。



 


趁住週末得閒,自己整返底嚟食下啦。。。。


 


 


沒有留言:

張貼留言