小菲菲俠自煮樂

11 6月, 2010

靚早餐係醒神一日起---牛油蒜蓉厚切包

除非係好「有心」嘅食肆,如果唔係,一般最家常最簡單嘅食物,通常一落到街食,就變得面目全非。


以前就話無時間無心機,早午晚餐都要係出邊解決,要假手於人嘅時候,對品質唯有退而求其次,無得太高要求,依家有足夠嘅條件自己慢慢整出最符心意嘅任何一餐嘅時候,當然無理由再捱出邊毫無心機嘅食物啦。


買佐包厚切方包返嚟。


早餐整返兩件,衝杯麥皮,一杯咖啡,一個方便又好味嘅早餐。



會中火焗大約6分鐘左右(我個焗爐細,火力小),咁樣慢慢焗嘅好處係,個邊邊完全收干水變得脆卜卜,然後再取出嚟,擦少少牛油,因為擦有牛油,再焗嘅時候能夠令面包中間保持濕潤同鬆軟,然後取出嚟,擦花生醬同奶,或者擦一匙罐頭蒜蓉同香草,再返爐焗多二分鐘,食到尾,都唔會變腍,都依然係索索聲㗎,又香又脆,最好味係一啖香脆嘅面包皮,加埋一大啖中間加佐料又鬆軟軟嘅至高享受~~耳邊嘅索索聲,過癮到不得了~~~


實在係出邊太多餐廳,焗件多士咁簡單嘅事,都只不過係求其猛火焗一二分鐘,等表面有些少焦黃就算數,未等送到客手上,已經變腍,擦個牛油,都融唔到咁滯~~不過都理解,餐廳要賺錢梗係無可能慢慢同你整啦,做多一份賺多份嘛~~


厚切方包真係幾大份,一人食一件,基本上都好足夠啦。。。。



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


老公晏晝返嚟食飯。


青椒可以擺係雪櫃好多日,所以通常都會買幾個擺住應不時之需。


今日晏晝又炒青椒。


如果有可能,都會買有機青椒嚟食。


但邊得咁多有機買啊,又唔方便,所以都係街市求其見靚又大隻肉厚就算數。


唔知有無農藥㗎,不過就算唔係有機菜,都可以食得好安心嘅。


好似依類青椒,假設佢真係有噴農藥,我擺係雪櫃咁多日,應該都揮發得七七八八,不過食之前都需要浸一浸水十分鐘左右,然後用流動嘅清水抹洗表面,最緊要,個頭要切走唔要。因為青椒嘅頭向上,而且係凹落去嘅結構,假設真係噴佐農藥,就一定會積聚係個凹入去嘅位置,所以通常依類大青椒嘅頭,我都會切走唔食。



今日好得閒,咁普通嘅餸我都影影影。。。哈哈哈。。。


配料有:洋蔥同甘筍加埋一個大青椒。


總有少少肉片醃好。



通常我會先爆香配菜。



再將肉片倒入炒至七八成熟,我通常凈係加好少好少水,咁肉味會鮮甜啲。



再倒入配菜,加少少水略燜,落鹽調味。



猛火炒至收汁即可~~~


最快手嘅小炒,勝在新鮮「即叫即炒」,點都好味啦。。。



晏晝食少少,一人一碗飯一碟餸,搞掂~~~



 


沒有留言:

張貼留言