小菲菲俠自煮樂

19 6月, 2010

去肝火茶--菊花山楂杞子茶

因為我本身已經係熱底,飲佐幾日薑茶,有小小肝火盛添。。。


咁就衝返杯去肝火一流嘅茶水嚟平衡返啦。


凈係睇個樣,未飲都先清佐一半啦~~~



 


材料都係好普通料嚟嘅,全部係藥房可以買齊。


山楂、菊花、杞子


可惜買唔到貢菊,用嘅係杭菊,我個人就比較鐘意貢菊,較之杭菊更為幽香。。。。


(材料最好去有信譽嘅藥房買,避免買到「加佐色素嘅杞子、已經榨過汁嘅菊花、留得太耐變哂色無哂味嘅山楂片)



 


沖一杯茶用嘅量唔係好多,每樣少少就足夠。


想飲落好味,再落多幾粒冰糖。



 


因為材料有少少沙,所以我會先用熱水浸一浸,洗走啲塵。


然後搵個杯,將所有材料擺埋,衝滿一杯水,焗一焗出味,就搞掂~~~



 


不過山楂好削胃,最好飯後飲,咁可以下火之餘,更加可以消脂,一舉多得``~~~


我有一個朋友同我講過,佢日日飯後一杯山楂水,堅持連續飲佐半年之後,輕佐成30磅咁多啊。。。。。


足見山楂嘅消脂減肥功效有幾咁強啊。。。。



 


 


1 則留言:

  1. 我都每天品嚐一柸堅持了一年多感覺輕身咗但體形依然

    回覆刪除