小菲菲俠自煮樂

03 6月, 2010

一人一大碟---咖喱牛腩飯

個天氣真係變態㗎,尋日真係凍到咧,夜晚要搵冷氣被出嚟先搞得掂。


一凍就覺得肚仔餓,即刻諗到煮一啲惹味好送飯嘅餸。


咁就煮佐一大大煲嘅「咖喱牛腩」


一人大大一碟唔洗諗。。。。



如果係平日,我會提早一日燜定,第二日再食先至入味夠腍。


因為係臨時突發性想食嘅嘢,而牛腩係需要一定時間先會煮得夠腍,時間關係,買佐牛腩返嚟,唯有先用壓力煲壓一壓腍先。


想個牛腩有個基礎嘅味道,又同咖喱味搭得到,所以係水入邊加佐「白酒、八角、草果、香葉、少少鹽」,用壓力煲煮佐十五分鐘。



就咁聞,已經好香好香啦。。。



除佐牛腩,總買佐磅牛筋。


將佢哋剪成大粒。


咁肉嘅方面就準備好啦。



配料方面,我準備佐一啲可以令咖喱更加香嘅添加物。


將二個細蘋果刨成蓉。


我用佐薑蓉刨去刨蘋果,好易刨㗎,刨得又夠蓉,好方便。。。



咖喱必不可缺嘅幾個夥伴「洋蔥、甘筍、薯仔」


加埋蘋果蓉,搞掂。。。。


加蘋果蓉除佐會香甜啲,總會令到個咖喱汁濃稠好多㗎,唔洗話落生粉果啲去人為地令到個醬汁結稠,效果好好多。。。。



屋企用哂舅母自己舂嘅咖喱料,咁唯有用咖喱粉嚟整啦。


係印尼商店買佐一大包嘅印度咖喱粉,好香好香㗎,我比較鐘意食印度味道嘅咖喱,感覺味道重啲,香好多。


個咖喱嘅炒法好簡單:


1,鑊落油,炒洋蔥炒到出香味炒到軟身,倒入咖喱粉,用油炒出香味,如果就咁落咖喱粉係無乜味㗎,要用油炒一炒先出香味,除佐咖喱粉,我總落佐啲孜然粉同芫莤籽粉增加個香味(我直接就係煲仔入邊落油炒香配料)


2,然後倒入甘筍、薯仔同蘋果蓉炒一炒


3,最後加入剪好嘅牛腩,加水,落鹽,落少少糖較個味。(糖少啲,因為蘋果蓉入邊有甜味)


4,煮大約半個鐘之後,倒入椰漿,開大火煮一煮等椰漿入味熄火,搞掂。。。。


椰漿一定唔好太早落,因為椰漿越煮出越多椰油,所以通常椰漿都會最後落煮一煮就好啦,不宜久煮。


因為先用壓力煲壓過牛腩,所以食落都好腍啦,不過如果講好味,當然係慢火煮出牛肉味先最正啦。。。不過時間關係,咁樣先壓一壓腍再煮嘅牛腩,都OK接受個味道啦。。。



 


老公都係食慣佐港式咖喱嘅味道,尋晚咁樣煮嘅咖喱,就好接近港式咖喱味啦,所以佢一返到屋企,已經大叫「好香啊」~~~


一食,再次大叫「好好味啊。。。。。」


咁大大一煲嘅咖喱牛腩,起碼要食幾餐啦。。。。所以老公即刻話:


「聽日晏晝我返嚟食飯」



 


沒有留言:

張貼留言