小菲菲俠自煮樂

26 9月, 2010

惹味黑椒雞扒通

今日周日強哥都要同客見面。


諗住強哥要下晝先返到嚟,咁晏晝自己先食佐嘢。


點知過得一陣,強哥俾電話我,同客講完公事,佢會返嚟同我食晏。


見雪櫃有一舊早一日醃落嘅黑椒雞扒,都咁足夠老公份食啦,咁就叫老公先返嚟屋企先。


然後即刻開工整個好好味嘅Lunch 俾佢。


雞扒用佐「李記黑椒醬、白酒、糖、鹽、蒜蓉」醃一日。


然後好簡單地,放入煎Pan兩面煎至香脆,其間蓋埋蓋,等佢熟透,可以用牙籤試刺入雞肉,如果有血水滲出嚟,就未熟要繼續煎。


煎熟之後,擦一層蜜糖係面,再開大火煎至兩面香脆,食時淋黑椒醬伴食。



煎雞扒嘅同時,另外用個碗仔,淥熟啲通粉同西蘭花。


原碗,再落啲「豉油、蜜糖、水、黑椒醬、蒜蓉、生粉水」


煮一個蒜香黑椒醬。



叮咚。。。。


門鐘聲響,老公返到屋企。。。。


未入廚房先問我「老婆,好香嘅味道,係我啲屋企嘅煮緊嘢咩」


等我將碟擺出餐檯,強哥已經勁開心「睇到都覺得好好味啊」



生煎黑椒雞扒餐,雞扒味道好足,煎到外脆內嫩,絕對唔會輸蝕俾出邊餐廳㗎~~~



食完嘢,陪老公落街飛髮,原本計劃係去食薄餅,諗諗下驚人多,就返嚟之前順便買半邊琵琶鴨返嚟做晚餐比較簡單。


因為無咁早食飯,盒鴨凍佐,咁就將鴨撥過隻碟,然後焗爐預熱二百度,等焗爐熱啲,就熄火,然後碟鴨擺入去,用焗爐餘溫整返熱碟鴨,咁樣返熱,又唔會令到鴨皮變腍,又可以食到微熱嘅肉,幾好㗎。。。。



琵琶鴨較燒鴨乾身,不過比燒鴨多佐醬香味,各有風味,都OK㗎。。。。



師奶就係師奶,落街陪老公飛髮之嘛,都可以買到份夜香花返嚟,夜晚滾個湯飲下。。。。



加埋瘦肉,清清哋幾好~~



一碟飯一碗湯半邊鴨


一個晚餐~~



 


 


3 則留言:

  1. bb33的廚房27 9月, 2010

    我係街市都見到夜香花好靚.
    [版主回覆09/27/2010 23:38:00]夜香花幾好㗎,明目瀉火。。。

    回覆刪除
  2. 一個好的翻熱方法,下次試吓先.
     
    [版主回覆09/27/2010 23:38:00]俾多個方法大家參考下。。。

    回覆刪除
  3. 醃落嘅黑椒雞扒, 可以放雪柜幾耐的?
    [版主回覆09/28/2010 17:14:00]我最多擺二日就食啦~~

    回覆刪除