小菲菲俠自煮樂

25 9月, 2010

咸檸豉汁蒸倉魚

我強哥「蝦蟹食佐會過敏,淡水鱼唔食,多骨海魚唔鐘意,啖啖肉唔嫩唔食,蒸魚麻麻,殼類海鮮驚有寄生蟲~~」


唉,為人妻,煮餐飯,甚艱難~~~


所以平時我幾乎唔煮海鮮,都好嘅,其實自己都一般般鐘意。


好彩,海鮮唔易煮,強哥對雞鴨豬牛羊都總算係無乜抗拒,唯有平時買啲簡單常見嘅餸嚟煮。


不過耐唔耐,強哥又想話食下魚喎,咁蒸魚佢麻麻鐘意,咁我就蒸啲味道惹味啲嘅,魚要啖啖肉,又滑嫩,無乜骨嘅,捨倉魚總可以其誰咧。。。。


咁就整一味「咸檸蒜蓉豆豉蒸倉魚」



用大孖嘅蒜蓉豆豉醬嚟整,已經加佐調味炒好香味,所以無需額外再加工,直接一大湯匙嘅蒜蓉醬,再加一粒細粒啲嘅咸檸檬。


落佐咸檸檬,成款餸變得好特別,酸酸香香,配埋嫩滑魚肉,係非常非常一流㗎。。。。


我都係第一次試咁整,係因為有一次我整檸檬鴨返去奶奶度大家一起食,老爺鬼咁鐘意檸檬鴨嘅醬汁,係咁用倉魚去點檸檬汁食,咁我試過之後,發覺原來味道真係好格喎,所以咪就蒸依味餸嘅時候,加埋咸檸檬剁碎入去,撈埋一起蒸~~~



煮餐飯,如果順序安排得好,係可以大大縮減煮餐飯嘅難度同時間㗎。


好似今餐,我先蒸飯,咁蒸飯嘅同時,準備蒸魚嘅材料,切埋豆卜,洗好芽菜,然後所有材料排好隊,一個一個嚟。


飯蒸好後取出,利用同一個鑊,有埋水有蒸氣,順勢蒸埋條魚,蒸佐8分鐘左右,將魚取出,鑊里邊嘅水倒走,過一過清水,再開大火焗干水份,倒幾湯匙嘅油入去,開大火燒滾油,條蒸好嘅倉魚,擺埋少少蔥花,淋滾油入去,一味餸搞掂~~~


跟手已經有佐油嘅鑊,可以直接一路炒埋碟芽菜。。。。


煮餐飯連切帶洗,半個鐘多少少,就開得飯啦~~~


最緊要,全程都隻不過一隻鑊就搞掂啦~~~



碟魚唔凈止睇得,總好好味添㗎~~~



碟炒芽菜,落埋豆卜,加埋一碗仔肉醬,簡單又清爽`~~



咁就兩餸一白飯,一個晚餐~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言