小菲菲俠自煮樂

14 9月, 2010

煎餃水餃乜都搞

我有一個極端變態嘅習慣,一落大雨天時,就一定好想食餃子。


雖然到佐第二日,已經係天朗氣清的大好日子,不過我想食餃子嘅願望一定都要滿足。


所以尋日一早去到街市買齊材料,晚上包餃子食。


晏晝老公話返嚟食飯。


咁有洗好嘅韭菜,就用佐一細細扎,剁碎。


煎個蛋,剁碎。


將韭菜同雞蛋撈勻,俾啲花椒油、五香粉、香油、XO醬、鹽,撈勻個韭菜雞蛋餡。


再用幾塊餃子皮,包韭菜餡入去。



好簡單,包好餡,直接對折封好個口就搞掂。


俾少少油,煎韭菜餃,即係細型嘅「韭菜盒子」


我會先煎一煎到表皮香脆。



然後落一細湯匙水,因為係餃子皮,唔係自己新鮮整嘅面皮,會比較硬身,所以落少少水,等佢有少少蒸氣,咁個皮會軟身啲。


加水焗大約一分鐘左右,揭蓋,再兩面煎一分鐘至香脆,搞掂`~



香噴噴煎韭菜盒子~~~



淥多個米粉。。。。



真係煎得好香脆㗎~~~


而且韭菜餡較得味好香~~~


強哥至鐘意香口嘢,食到佢停唔到口添~~



晚上。


包佐韭菜豬肉餃。



用水煮。


具體做法以前寫過,有興趣可以搵返以前寫過的餃子做法。



包佐將近四十隻,煮二十幾隻,留返十幾隻第二日早上再煮過。


我會留生嘅餃子,雪硬佢,咁第二日再煮,就又好似新鮮咁㗎啦。。。



我食得好少,七八隻已足夠~~~



多菜少肉,少食多滋味~~~



 


晏晝老公一返到嚟,神神秘秘同我講「估下我買佐啲咩俾你~~」


懶得估,唔睬佢,以老公嘅性格,肯定忍唔住,果不其然,佢即時好興奮咁係背襄度擸佐盒模型出嚟~~~


嘩~~~原嚟係果隻我好鐘意嘅Q版高達模型~~~


搵佐好多地方都買唔到,尋日晏晝老公係樓下商場嘅模型舖,掃一眼俾佢掃到有依盒模型喎,咁總唔即時買返嚟俾個老婆仔~~


夜晚食飽飽砌模型~~~


兩個幾鐘就砌好啦`~~~


係咪好Q咧。。。


手短腳短,頭又大。。。好Q啊~~



多謝老公啊~~~



同老公個原型比,真係好鬼Q嘅姐~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言