小菲菲俠自煮樂

09 9月, 2010

簡單飯餸---豬油炒韭菜花、節瓜芫荽湯

見好耐無食過馬拉糕,咁尋日下晝就即刻整底出嚟啦。


心思思又搞搞震,唔想蒸,想睇下焗嘅效果。


咁又唔想開焗爐喎,咁就直接擺上火去燒。


咁就搵果個比較「易清潔」嘅玻璃碗去焗啦。


馬拉糕嘅粉漿做法可參考以下網址「馬拉糕做法


不過我依次好隨意㗎,無磅啲材料,係咁隨手落份量,主要材料「低筋麵粉一細碗仔、糖幾湯匙、牛油一湯匙、蛋兩隻、發粉一細匙、梳打粉二粒米大咁多多」


因為太結,總落佐啲水,等粉漿稀啲。


就咁隨意,撈好嘅粉漿擺係室溫發酵一個鐘。



然後碗抹一層油,將發好嘅粉漿倒入去,上火燒25分鐘。



焗好啦~~~



真係。。。。。。


痴到阿媽都唔認得啊。。。。


不過應該睇得出,發得幾靚啊,全部呈蜂窩狀~~~


所以我點解一開始要用依個「易潔潔」嘅碗去焗依個點心咧,咪就係因為考慮到可能發生嘅狀況而做出咁嘅決定囉~~~


玻璃碗真係好,浸下水就洗得乾乾淨淨,好似咩事都無發生過咁~~~



雖然個底係痴佐啲,不過上層嘅糕點,食落依然係咁香嘅,而且口感同我想像中嘅效果係一樣㗎,相較於蒸嘅馬拉糕,佢更乾身,而且充滿彈性,加埋黑糖嘅香味,今日早餐整返熱佢俾強哥食,強哥總以為「咦,咖啡味㗎,好香啵」~~~


下次都係咪咁懶,一於轉用焗爐去上下火焗,效果必定更好~~~


衝杯咖啡伴食,一流~~~



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


尋晚食韭菜花。


又加埋甘筍絲一起炒。


有網友問我,點樣切得啲甘筍絲咁齊整同幼身。


通常我會切一截仔甘筍出嚟,去皮之後,用一個果皮刨,如下圖所示咁,先橫切一片片出嚟。


咁樣就可以得到全部一樣厚度嘅甘筍啦。



然後再將切好片嘅甘筍,搭埋一起,再豎切,咁就成為好均勻嘅一條條甘筍絲啦。。。。


咁樣切法,速度又快,出嚟效果又靚㗎~~~


但係咁樣切法嘅甘筍絲較為幼身,不宜炒得太耐,所以炒餸之前,略略先用油炒幾下就裝起,等所有其它材料炒好之後,再放返入鑊兜幾下就可以上碟啦~~


有時我鐘意食粗條啲嘅甘筍,會比較有口感,咁就要用手工去切先得啦~~~



五花腩炒韭菜花~~~


買佐一條五花腩,切佐肥嘅部份先炸出油,再用炸出嚟嘅豬油,愛嚟同韭菜花一起炒,豬油炒韭菜,永遠最美味,只需簡單地俾啲鹽去調味,已經可以食到最天然韭菜的香,同甜~~~



買佐兩條節瓜,之前滾湯用佐一個,凈返一個。


尋晚用一扎芫荽,加埋少少魚肉燒賣,配埋滾一個湯。



芫荽加埋落湯度,真係啖湯會變得份外清香~~~



一餐好簡單嘅飯餸~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言