小菲菲俠自煮樂

03 9月, 2010

快手早餐---平底鑊整薄餅(食譜)

有網友留言問我,買咩牌子易潔鑊較好。


咁如果要我講,點樣可以選到質量好,耐用的易潔鑊,比起牌子,更重要。


易潔鑊的塗層有質量好壞的區別,最簡單的判別方式,係用手去摸一摸鑊面,如果摸起來好光滑,鑊拎起來好輕身的話,咁表示個鑊係用佐較薄的材質去制作,並且個易潔鑊的塗層,都係較便宜的材料,咁樣的易潔鑊子,用最多幾個月就會有塗層脫落的現象。


我自己多數係用不銹鋼同埋生鐵鑊煮一日三餐,貪佢易打理,比較耐用,而且煮餸更好味,不過屋企點都會有返一二隻易潔鑊嚟看門口嘅。


咁我自己依幾年買易潔鑊的心得呢,選擇的時候,我會摸一摸個鑊面,如果表面摸落個感覺係會比較鞋,無咁滑,而個鑊拎起比較重,咁樣的鑊我覺得就係比較好的易潔鑊了。


因為表面粗糙,表示佢用佐較好質地嘅涂層材料,同埋塗層較厚,,使用的過程不容易脫落,使用的壽命都會耐啲,個鑊重,表示個鑊底制造得夠厚,厚的鑊雖然看似加熱的速度較慢,但係有一個好處,一但加熱足夠,佢嘅恒溫效果係最好的,唔似薄嘅鑊,加熱雖然快,但係散熱都一樣快,一熄火個鑊好快就凍返,而恒溫好的鑊,就算擺食物進去,都唔會即刻降溫,咁樣煮起食物,更得心應手呢。。。(特別係煎豬扒牛扒,厚底的鑊煎出來的效果勝於薄底嘅)


所以買易潔鑊,唔好貪便宜,平嘅使用的壽命好短,換多幾個,都相當於一個貴的價錢了,倒不如直接買個貴少少嘅,只要使用得當,可以用好多年呢。


另外要記得,易潔鑊一定唔好係個鑊總係好熱嘅時候就清洗,一定要攤凍佐再洗,咁樣塗層就無咁容易脫落了。(熱脹冷氣縮下塗層容易脫落)


不過都要提醒下,如果發現塗層有脫落現象,就無用啦,會揮發致癌物質㗎,所以易潔鑊,可以少用嘅時候,都係少用啲好。。。


依家市面總有好多可供選擇嘅唔痴底嘅鑊可選擇,好似納米技術嘅鑊,或者搪瓷面嘅鑊等等,就要睇各人需求去買啦~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


繼續講返前一日,凈返嘅果塊發麵團,點樣處理?



擺入雪櫃一晚,第二日再拎返出嚟,會有少少酸味,所以落少少蘇打粉入去(蘇打粉係緘性,可以中和麵粉嘅酸味),再重新搓個麵團(如果即日整就唔洗咁麻煩)


不過我要節省早餐準備嘅時間,唯有提早整好一部份成品。


 


做法:


1、搓好嘅面團,壓成一塊薄嘅圓餅,再係室溫當中發酵十分鐘。



2、然後平底鑊落少少少少油,將薄餅坯放入去,兩面各煎30秒左右,其實都好快熟佐嘅,因為個餅底好薄。


因為二次壓扁佐個麵團,所以基本上個餅底就好薄,唔會發得好厚,不過因為係發麵底,所以薄得嚟,都總會有少少鬆軟嘅效果



3、煎好嘅薄餅底拎出嚟,擦一層奇妙醬。


因為係整早餐,速度要快,味道要好,所以我無額外再整咩蕃茄醬底,用佐成品嘅奇妙醬擦底,又快又簡單~~~



4、擦好醬底,係面隨個人鐘意落材料。


就手啲,雪櫃有咩就落咩,最緊要芝士俾多啲。。。我落佐幾層㗎~~奇妙醬好輕身嘅感覺,所以我配埋啲菠蘿粒,好搭~~



5、落好材料嘅薄餅,再擺返入平底鑊,落一湯匙水,蓋埋蓋,等水氣蒸發完,揭蓋再煎幾下,如果功夫夠,可以翻面煎一下,效果更好~~



幾個小步驟,十分鐘左右,一個靚靚早餐就搞掂~~


比起用焗爐整,時間同效果更好掌握~~~


所以話,煮食嘅工具只不過係輔助性質,只要明白佐食物嘅箇中原理,輔助工具係可以隨意變化唔受條件限制㗎~~~


烹調嘅好玩之處莫過於此,可以天馬行空去任你實踐~~



剛剛擺上檯,強哥就已經嘩一聲「好靚喎」,再拎一塊上手「好似樣喎」,再咬上一啖「好掂啊」~~~



俾個底睇下,好薄身㗎。。。。


最出色係個餅底,底脆得嚟,中間會帶有發麵嘅軟綿口感~~~


而且個底煎得脆卜卜,配埋香噴噴嘅芝士同酸咪咪好開胃嘅菠蘿,脆香軟綿,真係難怪強哥落Order「聽日繼續~~~」



見強哥咁鐘情依隻薄餅,我凈係食佐一塊,其餘老公包辦~~~


平底鑊整薄餅,真係話咁易~~~



 


 


1 則留言:

  1. li cheuk ying29 8月, 2011

    我想問下你呢個麵團同你平時整饅頭個d麵團係唔係一樣嫁?

    回覆刪除