小菲菲俠自煮樂

23 9月, 2010

晏晝隨意煮之集合篇

強哥用手機可以Online MSN,所以一路行緊返嚟屋企都可以一路同我報告佢依家行到邊,我有時想買啲咩都可以即時遙控強哥幫我去買返嚟,好方便㗎。。。。


咁樣會比較方便我控制時間煮好晏晝果餐,因為佢食完座一陣就要返公司,所以晏晝通常都唔會煮飯炒餸咁複雜,簡單地食啲粉麵較多。


晏晝一:


炒腸粉。切佐啲蔥段,少少午餐肉,少少蛋。



腸粉切半,落生抽俾咸味,再落啲印尼甜豉油膏俾香味。



我用依隻豉油膏,甜甜哋,燒烤用嘅豉油,愛嚟炒飯炒麵都一樣咁掂㗎~~依支豉油膏我係荃灣「大屋街」嘅果間印尼商店買嘅。



腸粉炒好之後,所有材料撈埋,再落少少胡椒粉,咁就香噴噴啦~~~



食炒粉麵,點少得一杯咖啡咧。。。。。



晏晝二:


整返熱幾個包,幾塊漢煲扒、幾條腸仔



煎個蛋,洗幾片生菜,切幾片蕃茄(我煎一煎腍啲蕃茄總香啊)



自己整,可以多菜多醬,好好味㗎~~~


我食一個已足夠,強哥可以食二個~~



晏晝三:


碌兩個面,少少菜,一碗仔肉醬~~~



簡單~~



 


 


沒有留言:

張貼留言