小菲菲俠自煮樂

22 9月, 2010

一煲肉醬、蕃茄薯仔湯、韭菜花炒牛肉

中秋快樂啊各位網友~~~


上個星期六已經提早係出邊慶祝過中秋㗎啦~~


實際上依家好多傳統節日,早已式微。過時過節,不過係一家人聚埋食餐飯,食完離場各自返歸,根本無乜特殊感覺。不過有個籍口,等成家人聚埋食餐飯,點都聊勝於無嘅~~~


最好笑係二佬,次次家庭聚餐,佢女朋友都剛好有事唔嚟得,真係難為佢次次要諗過唔同籍口同屋企人解釋,真係好想同佢講,唔鐘意嚟就無勉強,大家一年都見唔到一次,同佢「女朋友定老婆」真係唔係咁熟,嚟唔嚟無乜所謂,搞到次次要講大話,真係為乜咧。。。。


反正佢女朋友一啲都唔識得尊重男朋友屋企人,見唔見都罷啦。


點唔尊重?上二個星期前老爺氣管炎入院住佐二日,真係稀客,二佬女朋友會嚟探「世伯」,咁耐無見,離遠見到二佬同佢女朋友,我就大動作搖手同佢啲「Say Hi」,點知佢女朋友真係黑面神轉世咁,面無表情,直行直過,搞到我覺得自己勁白癡。。。下次再見真係搵鬼睬佢囉。臨走時四佬老婆同二佬女友講Bey bey,佢亦都同樣俾個「冷冷的背脊」大家嘆下,講真,我哋成家人咩地方得罪佢真係全無頭緒,咁樣對男友屋企人,真係好無禮貌。


算啦,反正一年都見唔到一次,話知佢性格古怪~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


尋日晏晝煮佐一個肉醬。


材料有「免治豬肉、薯仔切粒、五香豆腐切粒、一碗仔牛肉醬」



牛肉醬係好多年前表嫂介紹話好好味,後嚟一路都偶爾會買返包擺住,好簡單地用包醬再加啲牛肉或者豬肉去煮,就已經好好味。


香港買唔到,要過深圳超市先有得賣。



先醬肉碎炒散倒入薯仔同豆腐粒少少甘筍粒,加水,將牛肉醬倒入,煮15分鐘。



最後俾少少生粉水埋個芡,搞掂~~~


好香㗎依味肉醬~~~.


一次煮多啲擺入雪櫃,拌面或者撈飯食,都一流㗎~~~



強哥尋日晏晝無返嚟食飯,我自己淥佐一個面線,撈肉醬


俾少少蔥花,香噴噴。。。。。



夜晚。


韭菜花炒牛肉,強哥好鐘意食韭菜花,咁一炒一大碟,食夠。



滾多一個蕃茄薯仔肉碎湯。



簡單~~~



我最愛係蕃茄湯撈飯,正~~



 


 


 


沒有留言:

張貼留言