小菲菲俠自煮樂

08 9月, 2010

住家小菜---咸蛋節瓜湯、彩椒炒鹵肉

今日早餐---兩片麵包、兩條香腸、炒滑蛋



加埋一碗麥皮、一杯咖啡。


老公未衝好涼出嚟我已經整好啦,咁樣一個早餐,又方便又快捷~~


兩公婆早上一起睇下新聞,講下今日計劃,食下早餐,唔洗話要食得幾好幾多,但求有個交流,每日就由一個開心早餐開始~~~



一人卷一個腸仔包,簡單美味~~~



尋晚節瓜滾湯。


切條嘅方法有好多,視乎唔同食材,我會有唔同切法。


節瓜切條,我會打斜橫切圓片,越斜個橫剖面就越大,咁樣切出嚟嘅條狀就可以儘量地長。


切佐圓片出嚟,再豎切就成為條狀~~


因為係滾湯用,所以圓片可以稍切厚身少少,咁切出嚟嘅條狀,就會粗條啲啦,反之,如果圓片切薄身,咁切出嚟嘅條狀,就會幼身啲。


咁樣嘅方式處理切條狀有一個好處,切好後兩頭都可以有邊位,中間嘅芯位,都一樣可以保持係中間,咁樣煮起上嚟無咁易煮散。


因為有網友問我點樣處理啲食材,所以儘量多同大家分享下自己對食材處理嘅心得啦。。。



 


滾湯材料好簡單「薑一塊拍爛、咸蛋黃二粒蛋白一粒、免治豬肉少少、節瓜切粗條備用」



滾湯通常蛋都會最後落,薑凍水落,節瓜可以同薑一起落煲滾水,肉要等水滾後再落,就唔會起好多肉泡泡。。。。


滾湯無乜特別,只要注意落嘅次序,基本上無乜難度。


依款湯水無落鹽,因為咸蛋係咸嘅,肉又醃過味,啖湯已足夠味,就無需再額外俾鹽啦`~~



買佐盒彩椒。


又想樣樣色都要,但如果全部落又太多,咁就一樣切半。


剩返果半,用紙包住再用袋入住,可以擺幾日都無問題`~



俾少少蒜蓉爆香個鑊,倒入彩椒炒至軟身,然後倒入切好片嘅鹵甜肉同炒,加埋少少鹵汁,炒幾下,起鑊~~


簡單~~



最後,用節瓜湯撈飯食,正~~


不過細個時阿媽唔俾我用湯撈飯,阿媽話小朋友咁長期食湯飯對個胃唔好,係咪㗎。。。


依家無阿媽管,湯飯,無妨啦~~



 


 


沒有留言:

張貼留言